Anonymius
Glad i forumet
Jeg sku fortelle denne fine begivenheten for min bestevenn at vi er blitt gravid og skal ha en baby :) ! Men det ble kortvarig glede med å fortelle det til henne. Etter mye korte svar når jeg snakket om det med å få denne babyen og det så spør jeg om dette ikke bryr henne eller hva. Da sier hun at hun ikke kan glede seg over at vi skal ha 1 barn til [:(]. Jeg har en sønn som har en sykdom, og vi skal bygge et hus tilrettelagt for han og meg selv muligens og holder på med å få dette godkjent. Samtidig som vi bor i en leilighet som vi eier. Hun sier hun bekymrer seg sånn for sønnen våres hvordan det blir med en til når han er dårlig og det, hun bekymrer seg for hus greienet, sku joh tro vi leide en leilighet og var nødt å flytte der fra og det ikke bare bare å finne noe nytt men vi eier trossalt egen leilighet så tak over hodet har vi. Og i forhold til sønnen våres er det bedre å få siste barnet nå enn når han blir eldre for da blir sykdommen verre også muligens. Dette forklarte jeg henne men hun er forsatt bekymret og kan ikke glede seg over barnet [:(]. No vil jeg ikke fortelle det til noen vist folk skal reagere slik. buhu......[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
Holde det hemmelig så får de heller vite det når ungen er født. :( Dette sku være en fin nyhet men no vil jeg ikke dele det med noen.
Holde det hemmelig så får de heller vite det når ungen er født. :( Dette sku være en fin nyhet men no vil jeg ikke dele det med noen.