Er litt såret

Anonymius

Glad i forumet
Jeg sku fortelle denne fine begivenheten for min bestevenn at vi er blitt gravid og skal ha en baby :) ! Men det ble kortvarig glede med å fortelle det til henne. Etter mye korte svar når jeg snakket om det med å få denne babyen og det så spør jeg om dette ikke bryr henne eller hva. Da sier hun at hun ikke kan glede seg over at vi skal ha 1 barn til [:(]. Jeg har en sønn som har en sykdom, og vi skal bygge et hus tilrettelagt for han og meg selv muligens og holder på med å få dette godkjent. Samtidig som vi bor i en leilighet som vi eier. Hun sier hun bekymrer seg sånn for sønnen våres hvordan det blir med en til når han er dårlig og det, hun bekymrer seg for hus greienet, sku joh tro vi leide en leilighet og var nødt å flytte der fra og det ikke bare bare  å finne noe nytt men vi eier trossalt egen leilighet så tak over hodet har vi. Og i forhold til sønnen våres er det bedre å få siste barnet nå enn når han blir eldre for da blir sykdommen verre også muligens. Dette forklarte jeg henne men hun er forsatt bekymret og kan ikke glede seg over barnet [:(]. No vil jeg ikke fortelle det til noen vist folk skal reagere slik. buhu......[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Holde det hemmelig så får de heller vite det når ungen er født. :( Dette sku være en fin nyhet men no vil jeg ikke dele det med noen.

Uff, så dum venninne. *trøsteklemme*

tusen takk [:)]

Huff kor kjipt å få en sånn reaksjon.. synes vennina di burde sjønnt at du/dåkker har lagt planan for fremtida både for sønnen dåkkers å den nye baby`n..
Sjønne godt du e såra da altså, hadd æ å blitt[:o] *TRØSTEPÅH*

Håpe du får en bedre reaksjon av nånn andre, å at hu vennina di kanskje kjæm å unnskylde reaksjonen sin etterhvert:)

ORIGINAL: *MillaMedSpire*

Huff kor kjipt å få en sånn reaksjon.. synes vennina di burde sjønnt at du/dåkker har lagt planan for fremtida både for sønnen dåkkers å den nye baby`n..

Håpe du får en bedre reaksjon av nånn andre, å at hu vennina di kanskje kjæm å unnskylde reaksjonen sin etterhvert:)

signerer denne jeg... *trøstemassepå*

Ja det var litt av en reaksjon! Håper du klarer å heve deg over det og glede deg. Jeg forstår veldig godt hvorfor dere vil ha flere barn før sønnen deres blir eldre. Vi tenkte selv på det å ha to tette før storebror døde. Både pga det å gå gravid å måtte ta tunge løft med sønnen vår, og også det at sykdommen hans ville blitt verre med alderen.
Jeg kan ikke skjønne annet enn at dette var et enkelttilfelle, og at familie og venner vil forstå. Og jeg håper at hun skjønner hvor sårende hun oppførte seg når hun får det litt på avstand.

Stoooor klem!!

enig[:)]

ORIGINAL: brownie*

Fy søren for en stygg reaksjon fra venninna di..[:o] Hadde blitt kjempe lei meg vist ikke min bestevenninne hadde blitt glad på våre vegner når jeg fortalte at vi skal få en til!!!

*Stor klem*

Helt enig. Hvis hun virkelig er bekymra synes jeg hun burde sagt det på en bedre måte. Dere bestemmer da selv hva som er best for dere! Hvis hun lurer burde hun heller spørre på en fin måte om dere har tenkt godt igjennom hva dere gjør, spørre om dere har tenkt på ditt og datt, ikke dømme avgjørelsen deres på forhånd!

*klem*

Signerer denne!

makan - det var ikke særlig hyggelig sagt.

Uff - SENDER EN STOOR KLEM herfra

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

Huff.. Så domt at du ikkje fekk reaksjonen du håpte på..[&o]

MEN på andra sio, så e da forsåvidt positivt at venninno di bryr seg såpass at hu bekymra seg. Hadde da ikkje vore verre viss hu ikkje hadde brydd seg i da heila tatt?

Så ja, da e veldi trist at hu ikkje føle hu kan gleda seg øve den dåke vente, men viss du gir ne litt tid, så komme da!

Eg hadde ei svigermor så sa "Herregud e du gravid IGJEN?!" kvar gong me har hatt nyheter da sista åre.. Ikkje kjempekjekt, men eg trøsta meg da at hu komme nok øve te vår sia ettekvart. Å da gjere nok venninno di og![:)]

Signerer Teltpluggen her. Gi det litt tid, så skal du se hun gleder seg hun og [:)]

ORIGINAL: Anonymius

Jeg sku fortelle denne fine begivenheten for min bestevenn at vi er blitt gravid og skal ha en baby :) ! Men det ble kortvarig glede med å fortelle det til henne. Etter mye korte svar når jeg snakket om det med å få denne babyen og det så spør jeg om dette ikke bryr henne eller hva. Da sier hun at hun ikke kan glede seg over at vi skal ha 1 barn til [:(]. Jeg har en sønn som har en sykdom, og vi skal bygge et hus tilrettelagt for han og meg selv muligens og holder på med å få dette godkjent. Samtidig som vi bor i en leilighet som vi eier. Hun sier hun bekymrer seg sånn for sønnen våres hvordan det blir med en til når han er dårlig og det, hun bekymrer seg for hus greienet, sku joh tro vi leide en leilighet og var nødt å flytte der fra og det ikke bare bare  å finne noe nytt men vi eier trossalt egen leilighet så tak over hodet har vi. Og i forhold til sønnen våres er det bedre å få siste barnet nå enn når han blir eldre for da blir sykdommen verre også muligens. Dette forklarte jeg henne men hun er forsatt bekymret og kan ikke glede seg over barnet [:(]. No vil jeg ikke fortelle det til noen vist folk skal reagere slik. buhu......[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Holde det hemmelig så får de heller vite det når ungen er født. :( Dette sku være en fin nyhet men no vil jeg ikke dele det med noen.

Beklager å si dette - men for en merkelig reaksjon fra din veninne.... Hvis "problemet" hennes er bekymring, hva med å tilby deg hjelp??? Tror egentlig ikke det er der det ligger..... Har hun barn selv? Prøvr å bli gravid? Det første som pluppet opp i meg var sjalusi, vet ikke hvorfor....... Kos deg i svangerskapet du.

Sier meg enig med vinterdrøm- det 1. tanken som streifet meg var også sjalusi...

Uansett var det dumt sagt av henne- dere er foreldrene, og dere vet best i forhold til deres egne barn, hvis hun neste gang kommer inn på temaet igjen , så si til henne at, dere tenker på deres barnas eget beste, at hun må slå seg til ro...

Sender masse trøste klemmer til deg :) Ikke la hennes holdning ødlegge for din glede med å dele den store begivenheten med andre du vil fortelle til..

Lykke til [:)]

tusen takk dere er så gode i en trist stund. Ja jeg har prøvd å forklare hun hver eneste detalj men hun klarer ikke være glad enda sier hun. Hun trenger tid og vil komme med tiden. Men er joh ikke hennes problem i det hele tatt heller. greit nok det er kjempe fint at hun bryr seg og er bekymret og slikt men det er joh ingenting å være bekymret for [8|]. Jeg hadde joh ikke brakt et barn til verden vist vi følte selv og at det hadde vært så mye bekymringer for ting som sku skje.

Tror ikke hun er sjalu for hun er singel, nyter singellivet sitt og har ikke tenkt å få barn enda så tror nok ikke hun er sjalu på meg akkurat.
Men har lyst å grave litt mer å høre hva problemet virkelig er men tror jeg ligger det på is og heller ser hva som skjer videre men jeg vet i såfall at jeg kommer til å reservere meg litt mer med å fortelle hun ting for jeg ventet ikke en slik reaksjon. Når hun ikke i det hele tatt kan glede seg litt en gang da er det noe gale. Trodde hun kjente meg mer enn som så at hun viste at jeg ikke gjør noe som vil gjøre ting verre eller bringer barn til verden vist det viser seg å være mye problemer me det.

Over til noe hyggelig så ble i såfall min mor kjempe glad :) sa det til hun i dag, klarte ikke gå med det alene er vel noe dette mor og datter ting som en deler når det gjelder graviditet mens mannfolk venter heller vist de får lov til ungen er født hehe :P! Så hun ble kjempe glad og var hun jeg fryktet mest ville ragere negativt på det hele så det gjorde alt mye lettere [:D]

Så bra at du fikk den reaksjonen fra moren din! Venninna din sin reaksjon virket veldig rar synes jeg også - det må jo stikke noe annet bak. Dere vet best hva som er det beste for dere!

Gratulerer og GLED DERE over at en ny liten verdensborger er på vei!! [:)]

Vet du hva? Hun kommer til å unnskylde seg for den reasksjonen en dag[;)]

Gruet meg også litt til å fortelle det denne gangen, for fikk nesten beskjed om at jeg burde ta abort for at vi ikke var skikket til å bli foreldre når jeg fortalte at jeg var gravid med Emil.
Personen som sa dette har unnskyld seg i ettertid[:)]

Gratulerer masse med den lille, og masse lykke til[:D]

Back
Topp