Er litt redd

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
Er så redd og bekymret for at jeg skal få vondt i magen, som jeg har gjort de 2 andre gangene, og da har jeg vært gravid utenfor livmoren : ( 
Er jo faktisk sjangs for det kan skje igjen.
Er nesten som jeg går og kjenner etter om jeg har vondt.. Men Håper Håper på at det for en gang skyld skal gå bra, og endelig bli våres tur.  Håper bare på at 2012 kan bli våres år.
Så klarer liksom ikke helt glede meg over disse positive testene... Tror jeg har tatt en 5 tester for og se om det stemmer, hihi og skal ta en cb test og tenkte jeg 

Fikk beskjed av sykehuset og komme opp der for ul neste gang jeg ble gravid..
Men tror jeg venter med og ringe til jeg har tatt cb testen, selv om jeg har tatt 5 tester allerede 

Jamen skal reise på søndag, og vil ikke ende opp med at jeg må legges inn igjen. også får jeg ikke reist..  Selv om jeg kansje burde gjort det 

jmug skrev:
Føler så med deg, er jo som å leve i et vakum hvor alt dreier seg om å grue seg til å gå på do i tilfelle det er blod der... 
Vi får satse på at nå er det vår tur, og for hver dag som gå er vi litt nærmere

:)

Ja takk jeg vet, men har alltid begynt og blø litte grann, før det vonde kommer.. Og jeg har ikke blødd noe ting.. og forhåpentligvis så kommer det ikke noe ting,, hååper :)  

men skal hjem igjen samme dag da ;) så blir bare vekke en dag..

Back
Topp