er litt lei meg,,,,

ale82

Elsker forumet
Hallo mine trofaste juni skravlehøner....
Nå er det en stund siden jeg har vært her.... ingen fødsel på meg enda, selv om jeg hadde noen skikkelig kynnere igår kveld som varte i litt over ett minutt og kom med 6 min. mellomrom, gikk og la meg og sov som en stein hele natt... trode virkelig at NÅ var det noe på gang....
Grunnen for at jeg ikke har vært her inne og chattet litt med dere er at min mor ligger på rikshospitalet med hjernblødning...[:(] 
Fredags kveld var tobias hjemme hos henne for meg og lars skulle ut og spise og så på en kino, i elleve tiden på kvelden ringte hun at hun hadde skikkelig hodesmerter og kastet opp..hmmm så rart tenkte vi, filmen var ferdig snart så vi kjørte opp til henne! Da vi kom opp var hun helt gåen stakkars, en venn av henne kjørte hun opp på legevakta og der var det rett inn på akutten og ta ct bilder.. der fant de hjerneblødningen, så var det bare å vente på luft ambulansen og rett inn på riksen...[:(] Der har hun ligget siden og tilstaden begynner å bli bedre...det har vært ganske kritisk en periode, og vi var livredde for å miste mamma.... Mange følelser kom opp igjen,da jeg mistet min far sist gang jeg gikk gravid [:(]....
De skal ta nye bilder igjen idag og la oss krysse fingrene for at alt går bra idag og at hun kan bli overført til kr.sand, har så lyst å se mamma`en min nå..[:(]
Så derfor jenter har jeg ikke vært her inne.... uff dette ble litt langt,men det var godt å få det ut.....

Uff av meg det var utrolig trist å høre [:(]
Håper at moren din blir bedre snart, og prøv å ikke tenke så mye på ditt forrige svangerskap (lettere sagt enn gjort)

Lykke til så utrolig mye, skal tenke på deg [:)]

Åh Kjære ale82...
Blir så målløs her jeg sitter å leser... skulle så gjerne gitt deg en klem...
Håper din mor blir bra igjen og det snart. Tenker på dere.... Klem

Så leit å høre [:(] men de fikk henne inn på sykehus ganske tidlig og da er det vel store sjanser for at dette skal gå bra. Skjønner din bekymring, grusomt når noe sånt uventa skjer! dere får bare holde motet oppe og tenke at det går bra. Se for deg at hun om en liten stund sitter der med knøttet på fanget og er en meget stolt bestemor! skal tenke på dere, klem herfra.

Det var leit å høre Ale82 [:(], håper det går bra med henne, skjønner godt at du har prioritert tiden din annerledes ja. Håper at det går bra med henne, og at du selv ikke har så lenge igjen å vente nå!
Stor klem fra Katrine.

Det var trist å høre Ale. En spesielt sårbar tid for dere at dette skjer. Håper moren din kommer seg etter hjerneblødningen, og at hun kan få overflytning til Kristiansand så snart hennes tilstand tillater det, så hun kan få være nær familien.
Skjønner godt at du ikke har vært her inne i det siste ja. Du har vært savnet da[;)]. Håper det snart blir fødsel på deg også. Klem fra Marihøne.

takk for alle trøste ordene... det gjør godt....
krysser fingrene for mamma`en min.... hun sa til meg igår at jeg måtte bare holde jenta vår inne til hun kom hjem,for dette hadde hun gledet seg såå lenge til...[;)]

Huff så trist Ale82. Men du får se det positive på at det ble oppdaget så raskt og at hun nå er på bedringens vei.
For all del få slike ting ut her på BV, for vi er jo her til å støtte deg!

Skal krysse fingrene og sende masse varme tanker for din mamma og at du snart har både henne og et lite nurk hjemme.

Nei og Nei Ale, dette var triste nyheter i en sånn stund.
Krysser alt vi har jeg og lillegutt for at mammaen din kommer seg, og at hele familien får glede av lillegullet som snart kommer til verden.

Stor trøsteklem fra oss to

ORIGINAL: katrine35+

Det var leit å høre Ale82 [:(], håper det går bra med henne, skjønner godt at du har prioritert tiden din annerledes ja. Håper at det går bra med henne, og at du selv ikke har så lenge igjen å vente nå!

signerer

ORIGINAL: Irene30

Huff så trist Ale82. Men du får se det positive på at det ble oppdaget så raskt og at hun nå er på bedringens vei.
For all del få slike ting ut her på BV, for vi er jo her til å støtte deg!

Skal krysse fingrene og sende masse varme tanker for din mamma og at du snart har både henne og et lite nurk hjemme.

signerer her og sender "bli frisk" tanker i retning mammaen din!!!Håper alt går bra

Back
Topp