Er litt forvirra jeg....

talata

Forumet er livet
Dette er vår første pp...
Jeg vet fra før(pga redsel for graviditet) at min syklus er litt på tur... I fjor så var den på 33 dager.. Men sia Oktober i fjor å fram til Desember var den på 29, å den siste mnd var den på 28...
 
Så jeg sitter her nå å lurer på om jeg er på overtid me tr eller ikke.... Er i hvertfall det til onsdag for da er det dag33, men lurer allikevel...
 
Litt vansklig å forklare dette her ser jeg... hehehehe 
 
ORIGINAL: Nesing

Ta en test, men drøy lengst mulig! Var jeg deg, ville jeg i det minste ventet til onsdag, helst enda lenger. Håper du får en pos test !
hehe ja jeg tenkte jeg skulle peøve å drøye det heeeeeeeeeeeeelt te neste helg[X(]
 
Bare et spørsmål, hva slags prevensjon benyttet dere før prøving?
 
(bare fordi, dersom det var noe som helst med hormoner så kan det ha mye å si for syklusen din nå...)
 
Uansett, lykke til, spennende!
 
p-piller Trionetta..
 
 
Detsom det er sykluslengden mens du gikk på piller du sammenligner med, så har de IKKE NOEN betydning, det var nemlig IKKE din syklus i det hele tatt. Det var ene og alene PILLENE sin syklus, ikke din.
 
Og om dette er din første syklus uten p-piller... da har du absolutt ikke noe grunnlag for å vite når den kommer. Sorry, men det er sant.
 
Back
Topp