er lei meg nå

Mamma te 3prinsessa

Glad i forumet
gikk som jeg trodde , foreldra er skuffa og sinte... problemet er att vi om gåes ofte. venter bare på att de kommer inn døra å riv øra her nå... *snufse*

Skjønner ikke helt hvorfor de reagerer slik jeg? De burde vel heller ha vært kjempeglade?

uff, jeg unner ingen å få en slik reaksjon [:(]

håper de tar til vettet snart [&:]

ORIGINAL: bleiesmurfen

enig!

Hvis de ikke forandrer mening så tenk heller på hvor glade dere er for miraklet deres i stedet for å tenke på å gjøre de til lags.
Det fortjener de ikke når de ikke kan være glade på deres vegne engang.

ORIGINAL: bleiesmurfen

Så enig med deg!!

FY FAEN så dårlig gjort av de..og ødelegge så fulstendig den gleden som dere har nå..og hva har det egentlig med de og gjøre?
jeg håper du klarer og legge det bak deg og nyte svangerskapet og babyen..
for hvor mye verd skal egentlig deres meninger ha? ikke bry deg om de...

stooor klem fra meg..

men hva er det de er så skuffa over ? Hva er det de mener er feil ??

Jeg synes du skal ikke la de ha så makt over hvordan du føler deg , og bare tenke at det er dems tap som ikke er generøse nok til å se på det store bildet. Det er jo rett og slett smålig. Og det skal ikke de få overbevise deg om at er rett. Du vet hva du gjør med livet ditt, og jo mer du viser at du er lei deg , jo mer viser du at de sikkert har rett. Det er jo foreldrene dine, så jeg skjønner at det ikke er så lett som jeg får det til å høres ut. Men det er usikkerheten din sånne folk nærer på. Du må bare være sikker i din sak og lene deg på den støtten du har av andre. Som f eks oss !

ORIGINAL: juliejepp

FY FAEN så dårlig gjort av de..og ødelegge så fulstendig den gleden som dere har nå..og hva har det egentlig med de og gjøre?

stooor klem fra meg..

sign

de har bestandi hadd denne makta over meg :( blir liksom sure for att jeg ikke gjør det slik de hadde tenkt. de fårstår ikke att jeg er 24 å bestemmer selv. de vet jeg blir deppa når de gjør slik

å jeg er super takknemmelig for deres støtte jenter!!! <3

ORIGINAL: nr3 ventes på sept!

de har bestandi hadd denne makta over meg :( blir liksom sure for att jeg ikke gjør det slik de hadde tenkt. de fårstår ikke att jeg er 24 å bestemmer selv. de vet jeg blir deppa når de gjør slik

herregud de må da forstå at du er voksen og selv bestemmer over ditt eget liv... Det er jo dere som skal ha barn, ikke de...

Blir skikkelig lei meg på dine vegne :( håper de skjerper seg og ikke ødelegger gleden helt for deg...

Hvofor skuffa og sinte? *klemme på*

de er bare slik ..har aldri fortstått meg på de :/

ORIGINAL: Gåte

Uff... Klem til deg!

ORIGINAL: juliejepp

stooor klem fra meg..

så snille dere er. venter bare pappa skal komme nå å fortelle hvor nebrutt mamma er :/ er redd for å være hjemme alene redd de skal komme. ja jeg vet det høres rart ut men mye forhistorie her! :(

Hvordan kan noen bli skuffa over at de skal bli besteforeldre igjen!!!!![:@] MAKAN!!!!
Sånt skal du IKKE finne deg i!!!!!![:@]
Du bestemmer over ditt liv, ikke de!
FYYYYYYYYY så dårlig!!!! Blir så sint!!![:@]
Sender deg en trøste klem!!!!!!

Så utrolig trist at de ikke klarer å tenke lenger enn sin egen nese!!

Det virker som derer har fler fra før, var de slik da også??

Jeg var 20 når storebror kom, nå er jeg 29 når neste kommer, jeg syns 29/30 er "gammelt" nesten jeg!

Tenk så godt for ungene deres å få ha unge friske foreldre som er der leeenge!!

Hev deg over dem du, nyt svangerskapet. Klem

Back
Topp