Er lei for det jenter

Linni puse gal

Elsker forumet
Vet ikke om det er så mange som har merket el. fått med seg at jeg har vært lite aktiv i det siste [;)]
Anyways for de som bryr seg ( om der er noen ) [8D]
Jeg har rett og slett ikke funnet til til å sette meg sikkelig ned ved pcen... Men prøver å få med meg det viktigste..
Mista godtar ikke at mora bruker tid ved pcen så lenge hun er våken [:D]...

Og nå har hun jo selvfølgelig blitt kraftig forkjøla med en SYK stemme.. hun høres ut som en demon tatt ifra en skrekk film...
Og vi som skal i bryllup i morgen.. Håper hun blir bedre fort!

Vel ville bare si det jeg [8|]...

jo, jg har merket det har vært stille fra de kanter i det siste.....
hehe, ikke alltid like lett når de små krever sitt..
håper lille eira snart blir frisk igjen!!

God bedring!!
klem fra gabi og david

Da skal jeg krysse fingrene for lille Eira!! Håper hun blir fort frisk!!! Så får du komme sterkere tilbake!![:D] 

Hege

ORIGINAL: barehege

Da skal jeg krysse fingrene for lille Eira!! Håper hun blir fort frisk!!! Så får du komme sterkere tilbake!![:D] 

Hege

Signerer denne...[:)]

Hege

Ja[:)]

ORIGINAL: LilleMag

Jeg har også merket at du ikke har vært så aktiv[;)] Har sett at du har vært pålogget da..
Vet hvordan det kan være å ikke "få lov" til å sitte foran pc'n[8D]
Prioriter lille Eira du, håper hun snart blir bedre!!

God bedringsklem fra meg og Sander[:)]

sign[;)]

ORIGINAL: LilleMag

Jeg har også merket at du ikke har vært så aktiv[;)] Har sett at du har vært pålogget da..
Vet hvordan det kan være å ikke "få lov" til å sitte foran pc'n[8D]
Prioriter lille Eira du, håper hun snart blir bedre!!

God bedringsklem fra meg og Sander[:)]

signerer... [:)]

God bedring til Eira! Ikke no' moro når de ikke er i form... Syns selv at jeg er ganske aktiv her jeg (sambo syns nok at jeg er altfor aktiv...[8|]), men er jo ikke i nærheten av de mest aktive engang! [:D] Vi har jo tross alt et liv utenfor babyverden også; nemlig med vår egen lille gullklump! Selv om man fort blir hekta på dette ja... [8|]

Hege

Back
Topp