Er lei av mooning!!!!

Trone

Gotta love ebay
VIP
Herregud som jeg er lei av den derre mooningen som skjer i magen min!!!!!!!!! Han gnurer jo rumpa si oppover mot ribbeina HELE forbanna tiden!!! Og så så vondt det er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Samboern er bare stolt av Fredrik han.. " Han er jo sønnen min, så klart han er er ass-man!!" Argh!! Bare fordi om samboern er ass-mann så trenger da vitterlig ikke mini å være der i magen! Det er jo bare vondt!!

Off stakkars:( Ikke noe kjekt!! Desverre så spør de ikke oss hva vi vil... Du får holde ut, håper han gir seg snart!

Hahahaha!!:) Eg ler!!;) så skjønt!!;P eg elsker rompa til minien;) men det er fordi han berre stikker den ut på sida på magen, sia han fremdeles ligger i tverleie:)

De gjør nok nett så de vil i magen:P min prns sparker og slår ALLTID når jeg skal legge meg, slår ikke feil i det hele tatt. Spiler ingen rolle hva klokken er. Og ribbeina mine og det området er helt ømt.. :/ ikke så mye vi kan gjøre enn å holde ut. Har en samboer som hermer etter meg når eg går siden eg har bekkenløsning og vondt i ryggen... Gjett om jeg blir sinna innimellom.. Og han bare ler!!

trur mini her å driv på med noe sånt....hver gang æ legg mæ ned så ligg h*n å gnur ut på venstre sia....ikke oppi ribbeina da...men e litt små irriteranes allikavel...blir jo aaaaldri ferdig heller! [8D]

vet nestne hvordan du har det..o mi driver å liger sparker opp i mageseken min og buler ut oppe ved ribeinam en har ikke kommi helt opp enda..men ho liger oxo me hodde ned..tror ho har glid ned å for bekne gjør ikke så vont lenger selom e merker det enda da..

Er godt å klage litt innimellom må eg innrømme. Og syns februar jentene/damene er FANTASTISK FLINKE til å hjelpe og støtte hverandre.. :D Masse skryt til dere:)

Så skjønn du er blåbæret!! :) Men det er helt sant, jentene her inne er helt fantastiske!! Er så glad jeg har termin i feb og ikke noen av de andre mndene, heheh!!!

Var ute en tur med jobben til samboer i dag. ( Jeg satt heeelt stille så jeg var så flink atte, pluss parkerte rett i nærheten!!) og da var han superaktiv!!! Så han ene kelneren trodde vannet mitt hadde gått, hahahahahha!! Snakk om å se en mann med panikk i øynene, hahahahah!!!!!!!!!

Klarer snart ikke sitte jeg! Enten så klikker jeg nesten pga ribbeinet mitt, virker som om det brenner til tider, så jævelig er det.... Eller så er det halebeinet mitt som verker! Orker snart ikke mer....[:(][:@][&:]

I know!!!!!! Er helt forferdelig!! Jeg gleder meg helt vilt til å bli ferdig med dette! Synd å si det, men det er helt jævlig det han holder på med der inni altså!

Og når han ligger å mooner, så gnir han hodet enda lengre ned i bekkenet for å få rumpa enda lengre opp. Aaaaau!!!!
Kan det gjøre noe vondere! ( foruten fødselen da seff..)

ORIGINAL: Trone

I know!!!!!! Er helt forferdelig!! Jeg gleder meg helt vilt til å bli ferdig med dette! Synd å si det, men det er helt jævlig det han holder på med der inni altså!

Og når han ligger å mooner, så gnir han hodet enda lengre ned i bekkenet for å få rumpa enda lengre opp. Aaaaau!!!!
Kan det gjøre noe vondere! ( foruten fødselen da seff..)

Off ja, samme her... Hadde han enda giddi å bytta ribbein så, men det er det samme det går utover hele tiden.... I går ble jeg så uttafor at jeg begynte å gråte, fordi jeg et lite øyeblikk innbilte meg at han sikkert ikke liker meg og er slem med vilje!
Gleder meg sånn til februar at jeg ikke finner ord!!![;)]

I og med at dette er andre svangerskapet mitt, og begge to har vært fylt av komplikasjoner og ikke så kjekke ting, så er jeg nesten glad for at kroppen min sannsynligvis ikke takler flere svangerskap. Jeg tror heller ikke jeg hadde orket å gå gjennom ett svangerskap til.. Så sånn sett så er det greit at helsen setter en stopper for det, så slipper jeg å ta den avgjørelsen selv, hehe!!

Trøste på trone [X(] håper fredrik blir snill gutt snaart[:D]

Unne deg det ikkje nei, veit VELDIG godt korleis du har det!!!! Her også driver lillegutt og legger seg klønete til (for min del ihvertfall) Og da stikker han rumpa hardt ut mot høyre side, og det er DRITVONDT!!!! Kjennes jo ut som magen skal sprekker akkurat der! Har fått noen fine striper på toppen av magen fordi han ligger så hløyt og spenner seg innimellom!! Er ikke kynnere heller fro de kan jeg ha i tillegg!!

Vi får håpe de ikke blir gående å vifte med rumpa når de vokser til[;)]

Back
Topp