Er kvinner med...

Jegogde2guttamine

Elsker forumet
...langt hår mer feminine enn kvinner med kort hår???

Jeg har halvlangt og skal klippe meg i morra - men ikke for kort, det er jeg redd for!! Hehe!

Men hva mener dere??

På en måte synes jeg det.....men på den annen side så virker håret mer stelt og pent når det er litt kortere..........

Min mening er: ja

Nei selvsagt ikke. Kort hår er som regel mye tøffere og krever mer styling og gir som regel personer mer "glød".
Langt hår kan være nitrist, bare henger der eller blir dratt i en hestehale. Ikke i tvil om hva jeg synes er finest. Kommer helt an på.

Kommer an på kvinnen det etter min mening..

Kommer helt an på.

Det kommer an på.

Jeg har hatt både og... Og jeg får mest komplimenter for mitt lange, tykke hår enn den kule og korte frisyren jeg hadde.

Jeg selv likte godt å ha kort og tøft hår. Men jeg liker også å ha langt hår. Liker å sette det opp, flette, style, krølle og rette.

Såeh.. Nei, jeg synes ikke håret er det som definerer om en kvinne er feminin eller ikke.

Ja, uten tvil! kommer det fra han i sofaen... og jeg er litt enig med han...

ORIGINAL: Kittekat

Kommer helt an på.

IKKE qoute bildene, fjerner snart

Noen jenter blir faktisk mer feminine og penere med kort hår. Er langt i fra alle jenter som kler å ha langt hår.
Jeg synes Emma Watson er en av de som fikk mer "personlighet" og ble flottere når hun klippet seg kort.
Halle berry er en annen som kler bedre kort hår enn langt, samme med Rihanna og Pink.

Og så har vi jo ikonet Audrey Hepurn

Men det kreves et ganske pent ansikt/trekk for å kunne "bære" en kort frisyre, siden en ikke kan skjule seg bak håret slik mange gjør.

Min mening; ja.. [;)]

Back
Topp