Er kommet til 6+0!

Lightning85

Glad i forumet
Idag er jeg 6 uker på vei! Og dagen idag er da jeg mistet sist:( Begynte å blø på kvelden, halv 18 tiden, merker at jeg så veldig gjerne vil forbi dette tidspunktet, og ikke minst denne datoen! (6+1 er neste milepæl på lista, allerede imorgen:). Da kanskje jeg kan klare å glede meg bittelitt, men bare kanskje.. Er det flere enn meg som har andre milepæler enn uke 12?

Vil bare ønske deg lykke til :) Som du sier, alle gode ting er 3! 

Hver dag er en milepæl for meg. Har mye mareritt for tiden, hvor jeg drømmer at jeg mister. Tror jeg rett og slett er litt stressa etter et tungt sv.skap sist. Men denne gangen går det nok bra :) 

Hadde en MA i slutten av uke 16 sist... Men tror jeg vol føle meg roligere eter ukr 12 likevel, for det var bicvosst da fosteret døde. Skal også få flere ultralyder dennd gabgen, så det vil hjelpe :) l

Jeg skjønner veldig godt hvordan du har det! Jeg mistet når jeg var 6+4 uker på vei i august, så jeg venter og venter på at det skal bli lørdag! Jeg begynte og blø før, men det var 6+4 jeg fikk Ul og fikk beskjeden.. Jeg tør ikke ha sex, for det hadde vi kvelden før jeg begynte å blø.. Skjønner ikke hvordan jeg skal tørre det igjen.. Er så redd for å miste!

6+0 var da blødningene og ubehaget i magen startet. Klumper kom ut 6+1 og 6+2. Så selve aborten var vel ikke før 6+1, men skjønte hva som skjedde når blødningene startet. Enn hører ikke annet enn at "å være gravid er en frisk tilstand", kan ikke si det er slik jeg føler meg. Vi har også roet ned sex biten, og det er dumt siden det er morro;P ikke tør jeg være for aktiv heller, bære ting++. Syns det er så kjipt vi har mistet 2 ganger, merker det påvirker dette 3. svangerskapet veeeeldig.. Føler meg igrunnen veldig skrøpelig:/ Ordner seg forhåpentligvis når vi er kommet til 2.trimester:):) Håper vi alle sammen får beholde knøttene i magene våre<3>

Masse lykke til. Heier på deg og lille knøttet :-)

Så greit med ultralyd:) tror jeg også får det. Jeg mistet egentlig når jeg var 10+3, ble oppdaget i uke 12+4. Jeg tror om jeg får ultralyd og får se det er liv f.eks uke 11, så tror jeg at jeg ikke kommer til å være redd for 12+4 datoen lenger. Må ha vært vondt å miste så sent! Selv om ikke det har vært liv på lenge, er jo ikke det noe vi får beskjed om, vi tror jo fortsatt vi er gravide og gleder oss for hver dag.. MA er noe herk! Håper den jeg hadde i januar var første og siste.. Krysser fingrene for at det går bra for deg også denne ganga!<3>

Hei :) Veit akkurat kos du har d, håpe d bli likar fer dæ etter i mårrå. Æ mista i uke 8+4 i juli, å i dag e æ 8+4 igjen. Så skjønne kos du har d, kjennes ut som d kan bli litt letta fer min del etter dan her e ferdi i værtfall. Å håpe at du å kjæms t å føl d etter i mårrå!
Etter dan her e ferdi, bli neste mål neste mandag, da ska æ t jordmora igjen. Åsså bli d vell 12 uka som e neste mål. Håpe dan her å i mårrå går fort fer dæ, å at du hi nå å holl på me så du slipp å tenk så my på d som skjedd sist.
Klæm

Back
Topp