Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er helt enig med deg, blir nesten som et barn selv på juleaften og elsker tradisjoner fra da jeg var liten. Men vi har ikke hatt barn i familien siden jeg var lita da, så har bare vært "voksen" julefeiring. Nå har jeg ei på 3måneder som er første barnebarn til foreldrene mine, så blir første jul uten vin til maten og baileys til kaffen siden jeg fullammerSer mange skriver i en annen tråd at julaften er ene og alene for barna, og at derfor så kan man ikke servere vin til maten osv.
Er du enig i det?
Jeg må ærlig innrømme at jeg er litt uenig i tankegangen. Ja, julaften er jo kanskje mest for barna. Vi legger opp rammene så barna skal kose seg mest mulig. Men for oss voksne, så er det også viktig å kose seg. Og det gjør vi, til de grader! Jeg ELSKER å åpne pakker, lage istand god mat, gå i pysjen fram til langt ute på ettermiddagen, gjerne være samlet med familie som man sjelden får til i hverdagen. For oss er det igrunnen familiens dag, hvor det blir lagt opp til at alle, både voksne og barn, skal kose seg glugg ihjel.
Hadde det kun vært barnas dag, så hadde vi servert nachos til middag, og åpnet gavene med en gang vi sto opp.![]()
Hadde det kun vært barnas dag, så hadde vi servert nachos til middag, og åpnet gavene med en gang vi sto opp.![]()