er jeg

venoka

Elsker forumet
en dårlig mor.???
Skal i bursdag imorgen til en kompis, vi er en gjeng som skal ha overaskelses fest for han.
Svigermor skal ha Mie fra imorgen kveld til søndag.
Møtte en bekjent av meg idag og da fortalte jeg dette.
Hun kunne ikke skjønne at jeg ville det, bla bla bla osv. spurte om jeg skulle drikke, ja litt sa jeg kanskje et par øl. Fikk inntrykk av at hun syntes jeg er en dårlig mor.
Hva syns dere???

Jeg ammer ikke lenger.

Gleder meg kjempe masse men det legger liksom en demper på gleden når du får slengt sånn i trynet men men

Du er ikke en dårlig mor fordi om du går ut og har de gøy [:)] Kos deg og ha en flott kveld sammen med venner!
Babyen har det godt med barnevakt, og så blir det stas å møtes igjen dagen etter [:D]

Kan ikke akkurat skryte av at jeg har vært så sosial disse fem ukene. Bare vært hjemme, også ute å trillet av og til.
Takk for støtten.[:)]
Gleder meg masse. va å kjøpte meg ny bukse isted da ingen passer lenger[:@]

Du må ikke bry deg om hva alle andre sier. Jeg blir litt forbanna når folk får en annen person til å føle seg som en dårlig mor eller noe annet.

Kos deg du. Ta gjerne mer enn et par øl. Nurket ditt er i gode hender[:)]

ORIGINAL: Odas mamma

Du er ikke en dårlig mor fordi om du går ut og har de gøy [:)] Kos deg og ha en flott kveld sammen med venner!
Babyen har det godt med barnevakt, og så blir det stas å møtes igjen dagen etter [:D]

Sign! [:D]  Håper du får en finfin kveld![:D]

forstår at folk kan reagere... når ungen er så liten...
men du er ikke en dårlig mor, du har ordnet skikket barnevakt, og vi har lov å kose oss litt, vi som har vært nesten isolerte i en periode.. nå skal vi bli oss selv igjen, ikke bare gravid, og/eller mamma.

kos deg du, og ha ikke dårlig samvitttighet!
med forrigemann var jeg ute første gang når han var 6 uker, og jeg kjenner jeg begynner å bli klar for å ta meg en tur etterhvert jeg og.. jeg fullammer då, men jeg pumper meg bare [;)] ikkeno er umulig vettu!!

Nei...fy faen altså...du er ikke en dårlig mor...da er jeg enda verre...[8D] For jeg drakk 2 uker etter vi var kommet hjem...men det skal sies vi hadde barnevakt (kjæresten til bestekompisen til samboer og deres 2 år gamle sønn)...drakk jo bare 3 drammer og borte var jeg[8D]

Men så lenge du har barnevakt....så skal du bare gå ut med god samvittighet...ingen har noe med det å gjøre...dessuten er det så mye bedre dagen etterpå når du får se småen igjen...[:)]
Ta deg mer en en øl eller to...KOS DEG[;)]

Tusen tusen takk alle sammen. Gleder meg kjempe masse til ikveld nå....[:)][:)]

Sambo er selvfølgelig blitt kjempe forkjølet men men....

Det er lov å ha et liv utenom de små også....

Ikke ha dårlig samvittighet, men ha det gøy og kos deg masse. Ikke bry deg om hva andre sier og mener.

Sist gang var jeg på byen etter 6 uker, og det var deilig. Det beste var å treffe Oliver igjen dgen etter. Syntes han hadde vokst masse på de timene vi var fra hverandre... Merkelige greier...

Back
Topp