Er jeg urimelig?

Han må ihvertfall prøve det som prøves kan! Operasjoner osv..

Pappa har prøvd alt som er, plaster, spray, 2x operasjoner osv osv. Ingen effekt! Så her har mamma og pappa sovet på hver sitt soverom i, tja.. Så lenge jeg kan huske! Haha!

Vi sover på forskjellige soverom. Han har prøvd nok det meste, ble t.o.m. operert en gang. Og jeg er ganske overfølsom angående lyder for å kunne sove. Ikke snakk om at jeg kan sove om dagen f.e. Og så må jeg opp flere ganger om natten, enten må jeg tisse ( 2-3 ganger om natten ) eller jeg mår inn til guttene, minst to ganger. Og det at jeg står opp våkner han av, så det er nok best for alle at vi ikke sover på samme rommet. Men det hadde vært hyggeligere selvsagt...

ORIGINAL: Mamma x 2 med mage

ORIGINAL: Wivz

ORIGINAL: Mamma x 2 med mage

ORIGINAL: Wivz

Mannen her i huset kjøpte snorkeskum på apoteket.. Den funka ikke med en gang, men etter hvert funka den som bare det! Nå snorker han nesten ikke! Deilig[:D]

snorkeskum, hva er det? og hvordan brukes det?

Fåes kjøpt på apoteket.. Husker ikke hva den heter.
Den sprayes inn i munnen [;)] Men den er litt dyr.. ca 200kr og varer en mnd kanskje!

skal tipse sambo om den, hvor lenge tok det før effekten kom? du sa den ikke virket med en gang

Noen dager bare[;)]

det hender at foreldra mine sover på hvert sitt rom fordi pappa snorker ekstremt.
svigers har samme problem.

når man da har blitt imun imot alt så er legen neste. men å brenne bort litt av den dingsen bak vil ikke alltid dempe snorkinga. men til en viss grad.

det virker som det er veldig vanlig idag at folk sover litt over alt pgr snorkende sambo...

heldigvis ikke her, men det må jo være trist også i lengden?

håper legen får gjort noe[;)]

Snorkeskummet har god effekt, men man blir immun etter hvert og da virker det ikke lenger[;)][&o]

Jeg synes det er helt utrolig at han skal bli vekket mange ganger hver natt for noe han ikke styrer selv.
Du kan jo putte et par sov-i-ro i ørene, så er vel problemet løst?

Her snorker vi begge to, -forskjellig, men vi sover greit allikevel. Kunne ikke tenke meg å forvise
han til sofaen pga snorking.

Eller han kan operere polypper/mandler/drøvel, snorkeplaster, prøve annen pute, eller ihverfall
gå tilkonsultasjon hos en lege.

Back
Topp