Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: meredith
Jeg syns ikke det er urimelig at du krever litt høyere lønn for den beredskapen du har og til dekning av utgifter. Men jeg ville tatt det i et møte med sjefen i sted et for å sende et brev med trussel om å fratre stillingen. Mye som kan misforstås når det blir skrevet, og det er mye lettere å forhandle om lønn når man snakker sammen.
ORIGINAL: ohBaby!
Jeg syns ikke det er urimelig at du krever litt høyere lønn for den beredskapen du har og til dekning av utgifter. Men jeg ville tatt det i et møte med sjefen i sted et for å sende et brev med trussel om å fratre stillingen. Mye som kan misforstås når det blir skrevet, og det er mye lettere å forhandle om lønn når man snakker sammen.
signerer denne!
ville fått til ett møte med de det gjelder.
ORIGINAL: Almasmamma
signerer denne!
Problemet er at jeg har tatt det opp med dem, og de sier ja og ha og ingenting skjer....
Derfor syns jeg at jeg må "skremme" litt nå... [8|]
Skulle selvsagt skrevet det i HI....
Men kanskje heller kreve et møte der jeg SER at de skriver det ned, og som faktisk ender i en avtale.
Jeg må bare være der helt til avtalen og skrevet og klar til underskrift! [;)]
Har funnet ut at det nytter ikke å prate med dem jeg har å gjøre med, for de har det bare i munnen...
Derfor jeg er litt lei nå...
Takk for svar [:)]
ORIGINAL: Sicily
ORIGINAL: Almasmamma
signerer denne!
Problemet er at jeg har tatt det opp med dem, og de sier ja og ha og ingenting skjer....
Derfor syns jeg at jeg må "skremme" litt nå... [8|]
Skulle selvsagt skrevet det i HI....
Men kanskje heller kreve et møte der jeg SER at de skriver det ned, og som faktisk ender i en avtale.
Jeg må bare være der helt til avtalen og skrevet og klar til underskrift! [;)]
Har funnet ut at det nytter ikke å prate med dem jeg har å gjøre med, for de har det bare i munnen...
Derfor jeg er litt lei nå...
Takk for svar [:)]
Du kan jo få forhandlingshjelp av fagforeningen din? Da får du jo også vite hva som er rimelig å kreve.