Er jeg urimelig?

Vand

Forumet er livet
Mannen ser faste program mandag-torsdag kl 21.30 HELE året! Jeg har ingenting faste ting jeg ser.

Nå har vi "Kranglet" i en uke fordi JEG vil se håndball + "etter-kampen-sendingen", mens han blankt avviser dette og så snart Norge-kamper er ferdig slår han over på TV3.

Jeg syns virkelig at JEG skal få se håndball de fire ukene i året det er mesterskap! Og da syns jeg det godt kan gå på bekostning av "Hans" program[>:]

Han mener jeg er urimelig og ser ikke vitsen med at jeg vil se Danmark-Montenegro i kveld[>:]

Så; er jeg urimelig som mener at han kan avstå noen kvelder fra tv-programmene sine?[8|]

(sånn til info: nå står han ute - dritsur - og prøver å koble tv-ledningen sånn at vi får kabel inn på soverommet vårt[>:][:@][>:])

ORIGINAL: Mamma til Jonas.

Han lar deg se kampen men ikke etter kampen sending? Hvis det er det så mener jeg han kan få se tv, men så klart kampen må du få se.

Hvorfor skal ikke jeg få se etter-kampen-sendingen?[8|]

Og: i kveld får jeg bare se èn omgang av danmark-montenegro hvis han skal få se Bones på TV3...... Er det rett da?[8|]

Jeg syns JEG SKAL FÅ SE HÅNDBALL! [:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

nei,det skulle bare mangle. jeg hadde blitt gal hvis sambo skulle styrt fjernkontrollen hver dag her i huset.som regel er det jeg som bestemmer over den[8D]

ORIGINAL: tosmågull*

nei,det skulle bare mangle. jeg hadde blitt gal hvis sambo skulle styrt fjernkontrollen hver dag her i huset.som regel er det jeg som bestemmer over den[8D]

TAKK! [;)]

Jeg hadde skjønt det hvis jeg så alt av kamper på tv-en ellers i året, men det er snakk om 2 uker i desember og 2 uker i februar! [;)]

For noen år siden så jeg ALT av kamper (da mener jeg ALT), men nå har jeg begrenset meg til norge og danmark-kamper[8D]

ORIGINAL: Vand

Han lar deg se kampen men ikke etter kampen sending? Hvis det er det så mener jeg han kan få se tv, men så klart kampen må du få se.

Og: i kveld får jeg bare se èn omgang av danmark-montenegro hvis han skal få se Bones på TV3...... Er det rett da?[8|]

Tenker at en kamp er noe man ikke ser i reprise... Den er jeg enig at du må få se HELE.. men hvis han ser fast på Bones, så kan du se etter kampen i ettertid. Eller lese det på nettet eller noe.

Du er jo like ond som mannen min[>:][8D]

Jeg syns det er kjempeviktig å se analysen av kampen, hva som må gjøres bedre, hva som var bra, intervjuer med trener og spillere! Det er IKKE noe man kan se i ettertid!

Tenker at en kamp er noe man ikke ser i reprise... Den er jeg enig at du må få se HELE.. men hvis han ser fast på Bones, så kan du se etter kampen i ettertid. Eller lese det på nettet eller noe.

Du er jo like ond som mannen min[>:][8D]

Jeg syns det er kjempeviktig å se analysen av kampen, hva som må gjøres bedre, hva som var bra, intervjuer med trener og spillere! Det er IKKE noe man kan se i ettertid!
[/quote

Derfor du har internett[8D][8D][8D] og du har jo sett kampen, og sett hva som er bra og dårlig, hohohoh.

*Overser null forståelse[8D]* AHHHHHAHRHHRRRRH! [8D][>:][>:][>:][8D]

Men for å dra det helt ned på fjortiss-nivå: Man vet jo hva som skjer i disse seriene han ser på også: Mord - leter etter morder - etterforskere som flørter - vips så var morderen tatt[>:][8D][8|][:D] Så da trenger jo ikke han å se seriene, vi vet jo hvordan det ender! [8D][:D]

ORIGINAL: Reinbue

nei, jeg syns han kan laste ned programmene og se de når det passer for deg :)

Du har skjønt tingene rett! [8D]

d skulle ha vært fotball VM/EM du...[:-]

du er IKKE urimelig!

ORIGINAL: tosmågull*

TAKK! [;)]

Jeg hadde skjønt det hvis jeg så alt av kamper på tv-en ellers i året, men det er snakk om 2 uker i desember og 2 uker i februar! [;)]

For noen år siden så jeg ALT av kamper (da mener jeg ALT), men nå har jeg begrenset meg til norge og danmark-kamper[8D]

oj, hehe . jeg er glad jeg har en samboer som ikke er glad i sport.mer forstyrrende bakgrunnsstøy skal man lete lenge etter[8D]

han liker ikke når jeg ser på sånne type programmer som " slankekrigen, nanny 911, paradise hotel og annet søppel" som han sier..da er det like før han bytter kanal..men er jo så morsomt og se på det[:D]

ORIGINAL: chrichri

d skulle ha vært fotball VM/EM du...[:-]

du er IKKE urimelig!

Takk og lov for at han ikke interesserer seg for fotball! [8D] Mohahaha! [:D]

Han er forresten på jobb nå for å finne en antenneledning! [>:][8D] Han må bare styre, for jeg skal se danmark-kampen bare på trass nå! [8D]

Høres ut som noe vi kunne kranglet om ja!![>:] og NEI du har alle rettigheter til å få se kamper 4 uker i året!

Håndball!! Han kan se Bones 48 uker....hvert fjerde år 49 uker.....

ja, jeg syntes du er urimelig.. desverre[8D]
du får se kampen, når kampen er over, begynner serien hans. så ja da syntes jeg at han skal få se den.
når man virkelig følger med på en serie, så er det driiiit kjipt å gå glipp av en episode kun for å se analyse og intervjuer osv av en kamp som er ferdigspilt..

ORIGINAL: *Emma08*

du får se kampen, når kampen er over, begynner serien hans. så ja da syntes jeg at han skal få se den.
når man virkelig følger med på en serie, så er det driiiit kjipt å gå glipp av en episode kun for å se analyse og intervjuer osv av en kamp som er ferdigspilt..

men i dag hadde jeg jo gått glipp av andre halvdel av kampen hvis han fikk se bones, er jeg fremdeles urimelig da (selv om det ikke er norge som spiller)?

han kan se episoden gratis på nett[;)]

handball råder over alt[;)]

haha..han her kunne prøvd seg!!!(heldigvis følger han med på håndball han og) Her går håndball foran alt. Han kan faktisk laste ned seriene fra nettet... Og det skjer jo det samme hver gang i bones, csi og de seriene. Hvis det er de han følger med på. De er jo avsluttende hver gang, er det en serie man må følge med på så kan det være kjipt og hoppe over en. Men håndball er det jo så lite av ellers i året.

ORIGINAL: schnuppaluppa

haha..han her kunne prøvd seg!!!(heldigvis følger han med på håndball han og) Her går håndball foran alt. Han kan faktisk laste ned seriene fra nettet... Og det skjer jo det samme hver gang i bones, csi og de seriene. Hvis det er de han følger med på. De er jo avsluttende hver gang, er det en serie man må følge med på så kan det være kjipt og hoppe over en. Men håndball er det jo så lite av ellers i året.

ORIGINAL: *Emma08*

men i dag hadde jeg jo gått glipp av andre halvdel av kampen hvis han fikk se bones, er jeg fremdeles urimelig da (selv om det ikke er norge som spiller)?

nei, om det er kampen som gjør at han ikke får sett serien, syntes jeg du ikke er urimelig.
hadde diskutert hardt med Eirik om han ville se en serie når Manhester spilte[8D], men hadde latt han trykke så fort kampen var ferdig.

du skal se håndball ingen tvil.. og NEI det skal ikke tas opp.. du må se det når det skjer!!!! han kan se på alt annet etter på eller ta det opp.. HÅNDBALL SKAL IKKE SEES I REPRISE ELLER OPPTAK[;)]

Back
Topp