Jeg vasket alt hjemmestrikk i helgen, kjørte med Milo og ullvaskprogram. Vet ikke om det er det lureste å gjøre, men alt klarte seg i hvert fallEr 34uker på vei i dag, det meste til babyen er kjøpt inn, men ingenting vasket eller tatt opp/satt på plass. Sykehusbaggen har jeg bare så vidt tenkt på. Tror ikke jeg er helt klar psykisk, det her er nr.2 og med nr.1 var alt klart før uke 30 mener jeg å huske. Bør jeg begynne å stresse? Vet jo at det ikke er mye en nyfødt trenger de første dagene, men vet også at formen mot termin ikke blir bedre og at etter fødsel har jeg to å ta vare på. Trenger å høre hvor langt dere andre er kommet og om det i det hele tatt innafor å sette frem ting til babyen nu eller er det rart å ta opp stellebord etc? Kanskje jeg stresser uten grunn?
Og hvordan er det med hjemmestrikk? Hvordan vasker jeg hentesett etter nr.1 om jeg ikke vet hvilket garn som er brukt?
Ev kan du høre med den som har strikket om de vet, ellers, om du er veldig redd om en spesiell jakke/bukse/sokk så håndvasker du det med bare litt vaskemiddel.
Jeg tenkte "det får bære eller briste" i helgen. "Går det så går det, går det ikke så hiver jeg de" (har mye brukt hjemmestrikk som vi både fått nytt til vår første og har arvet), men som sagt, det gikk bra med alt