Er jeg slem ?

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Jeg har vært sååååå skuffa over at jeg fikk ordinær ultralyd så seint, jeg ville vært nesten 21 uker på vei liksom ! Med lillegutt hadde jeg UL da jeg var 17 uker. Åjeg som er så spent på om alt er bra med lille osv også, pluss angsten.
Så jeg ringte å dro en hvit løgn om at det passa dårlig i forhold til jobben til sambo.. [X(]
Så da fikk jeg ny UL når jeg er 18+3 [:D] Så NÅ er jeg happy, MEN, var det slemt gjort å lyve sånn ? Hehe..

Nei det syns jeg ikke. Syns heller det var slemt av dem å sette deg opp så sent, hvis dem uansett hadde ledig ett par uker tidligere. [:)]

hihi
syns det var en okei "hvit" løgn jeg [:D] Kjenner jeg begynner å bli utålmodig etter å smugkikke på krabaten selv!

En liten hvit løgn om en så uskyldig ting skal du ikke ha dårlig samvittighet for [:)] Hadde gjort akkurat set samme selv [:)]

*puster lettet ut*

Hehe.. Men da kan jeg jo bare glede meg da [:D] Nå det jo plutselig i NESTE mnd, å ikke neste der igjen.. Hehe [:D]

ORIGINAL: Hummingbird

En liten hvit løgn om en så uskyldig ting skal du ikke ha dårlig samvittighet for [:)] Hadde gjort akkurat set samme selv [:)]

sign

Back
Topp