Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lmk88
Føler meg som den drittsekken når jeg ikke klarer å glede meg over andre sine positive tester[:(]
Føler at det er min tur til å få positiv test, men neida. Den kommer jo aldri[:(]
Er jeg slem når jeg tenker sånn?
*Dagens utblåsning*[:(]

ORIGINAL: aemde og Lille Prins
Nei du er IKKE slem !
Det må du aldri tenke på snuppa !
Jeg føler så med dere som har prøvd lenge, så kommer det noen av oss som får det til med engang, å ja, det er urettferdig ! Jeg er jo selvfølgelig takknemmlig for at det ikke tok tid, men jeg kjenner jeg blir lei meg på dere andres vegne [:(]
Bare vær så frustrert og "sint" som du vil, det har du all rett til !
Å jeg håper virkelig det går rette veien for deg ganske raskt, det fortjener du MASSE !
STOR klem !!
ORIGINAL: aemde og Lille Prins
Nei du er IKKE slem !
Det må du aldri tenke på snuppa !
Jeg føler så med dere som har prøvd lenge, så kommer det noen av oss som får det til med engang, å ja, det er urettferdig ! Jeg er jo selvfølgelig takknemmlig for at det ikke tok tid, men jeg kjenner jeg blir lei meg på dere andres vegne [:(]
Bare vær så frustrert og "sint" som du vil, det har du all rett til !
Å jeg håper virkelig det går rette veien for deg ganske raskt, det fortjener du MASSE !
STOR klem !!
Tusen takk for det[:)] Håper jeg kommer inn i januar 2011 til onsdag, sammen med Kakken..

ORIGINAL: Drømmeren
Nei du er langt ifra slem...
Er nok en naturlig reaksjon , viser bare hvor sterkt du ønsker deg en liten spire[:)]
Regner med du gleder deg over dem også? og samtidig blir litt lei og sint pga du ønsker det samme...
Veldig forståelig om en har prøvd ei stund[;)]
Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg føler.. Men av en eller annen grunn så åpner jeg ikke tråder som inneholder pos tester.. Nå føler jeg meg enda mer slem[:(]
ORIGINAL: ingentingjør
Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg føler.. Men av en eller annen grunn så åpner jeg ikke tråder som inneholder pos tester.. Nå føler jeg meg enda mer slem[:(]
Du skal ikke ha dårlig samvittighet for sånt. Vi er flere som bevisst unngår tråder som inneholder annonsering av graviditeter. Det sitter jævla langt inne å glede seg over at noen som har prøvd en måned eller to lykkes, når vi andre sliter år etter år. Rent fornuftsmessig unner jeg dem jo å bli gravide, men jeg klarer ikke å mønstre gleden der og da. Så i så fall, er jeg enda mer kjempeslem...
ORIGINAL: Jaybird
Du skal absolutt ikke ha dårlig samvittighet for det asså! Nå har ikke jeg vært her særlig lenge, men etter det jeg har fostått er du en av de som har vært her lengst og som er et virkelig oppehående og flott menneske. Nei, samvittigheten din vil jeg si er ren;)
ORIGINAL: Drømmeren
Nei du er langt ifra slem...
Er nok en naturlig reaksjon , viser bare hvor sterkt du ønsker deg en liten spire[:)]
Regner med du gleder deg over dem også? og samtidig blir litt lei og sint pga du ønsker det samme...
Veldig forståelig om en har prøvd ei stund[;)]
Da kan vi være slemme sammen.. Prøvd lenge?
ORIGINAL: ingentingjør
Da kan vi være slemme sammen.. Prøvd lenge?
Begynner å bli 8-9 år nå, så man skulle jo tro man ble vant til at gud og hvermannsen blir gravid i hytt og gevær, men merkelig nok, slutter det aldri helt å svi.