Er jeg sær??

Der vi bodde før var det ei jente som gjorde samme greia. Men hun var tilbake fem min etter at jeg sendte hu hjem. Hu gikk rett inn hos oss og sa at hun hadde fått lov av moren sin å se på tv til jenta mi var hjemme. Jeg sendte hun hjem igjen. Og fem, ti min etter var hun på døra igjen. Tok det opp med moren og hun visste ikke en gang hvor datteren var og var glad jeg sa i fra. For dattera jugde fælt til både oss og mora.

De har det ikke så aller værst økonomisk. Det ser ihvertfall ikke slik ut utenifra;) ungene har alltid nytt utstyr av alt mulig, etc, så tror nok hun får mat hjemme. En bekymringsmelding blir det nok ikke, da ville jeg heller snakket med foreldrene først om det hadde vært tilfelle at jeg ikke trodde jenta fikk mat hjemme.
Jeg er av den oppfatning om at om du skal sende en bekymringsmelding til BV og du kjenner til foreldrene så bør man gå dit først! ;)

Jeg hadde svart deg samme som deg.

Da sier denne jenta: det går ikke, fordi M får ikke lov til å komme inn å leke hos oss, og mamma ville jeg skulle være her så jeg kunne spise middag hos dere.

Seriøst sa hun det?!
Var ikke det en rart å si?

Moren ville hun skulle spise hos dere?!!
Din datter ikke lov inn hos dem?!

Merkelig!!

Kanskje foreldrene håpet på en lang tur i bingen og trengte barnefri;)

Syns ikke du er sær altså :)

Du er ikke sær nei. Hadde også sendt jenta hjem, siden din jente ikke var hjemme. Det hørtes nesten ut som noe hun hadde fått beskjed om hjemme :)

Javel? Om alt er som det skal være i den familien er det vel ikke noe å frykte. Tenker på barnets beste her jeg! Ikke normalt i det hele tatt å bli sendt til andre for å spise middag der vel?

Nei, men det er helt normalt at barn sier slik.. Er ikke lenge siden jeg opplevde det samme, ringte moren og hun ble litt flau, for dette hadde ikke hun sagt;)
Man kan ikke sende bekymringsmelding for at barn sier mye rart...

Barn sier mye rart, og du er ikke sær.
Jeg gjorde selv dette da jeg var liten, hos bestevenninna mi. Jeg fikk aldri beskjed av mamma om å be om middag andre steder, men jeg gikk bort til venninna mi og sa pent: jeg skal spise middag her i dag jeg:p

Javel? Om alt er som det skal være i den familien er det vel ikke noe å frykte. Tenker på barnets beste her jeg! Ikke normalt i det hele tatt å bli sendt til andre for å spise middag der vel?
Nei, men det er kanskje greit å undersøke om det stemmer ør man ringer barnevernet. Barn sier altså mye rart

Her har mannen opplevd at nabojenta plutselig satt i sofa'n og så på TV... Ho fikk beskjed om å gå hjem igjen. Det har visst skjedd flere ganger at hun bare har kommi inn. Men aldri når jeg er hjemme.
Unger sier og gjør mye rart i den alderen. Gjorde jo det selv når jeg var liten. :P
Jeg syns ikke du er sær nei.

Back
Topp