Er jeg sær?

Hoppande teltplugg

Forumet er livet
Vi har (hadde) et bleietårn på badet. å ta ut bleiene er mannens "jobb", og den skal han få ta selv. Er jeg sær som gjør et poeng ut av at han skal gjøre det? Jeg har ikke mast, men jeg har ikke tatt ut bleiiene heller (derfor tårnet)

Jeg VET  jeg veldig enkelt kunne tatt dem ut selv, men jeg gjør faktisk det meste andre her og syns ikke søppelet er det største "kravet" jeg kan stille..emoticon

Jeg lot også vær og gjøre ting eksen min kunne få gjøre selv.. :p Lot være og tørke av stekeovnen etter alt griset hans, men måtte gjøre det til slutt - for han reagerte jo faen ikke på at det vokste aliens på den.. :p Så nei, ikke sær! Hihi!

Nei, du er ikke sær!
Jeg gjør det samme, men forbred deg på at det kan gå en stund før det blir kastet da, sånn er det her.
Veldig irriterende...

Nina*Pina skrev:
Nei, du er ikke sær!
Jeg gjør det samme, men forbred deg på at det kan gå en stund før det blir kastet da, sånn er det her.
Veldig irriterende...

Sååå enigemoticon (finner ingen vanlige smileys lenger, blæ)

Nina*Pina skrev:
Nei, du er ikke sær!
Veldig irriterende...

Nina*Pina skrev:
Nei, du er ikke sær!
Veldig irriterende...

Neida, det er tatt idag!emoticon
Men det be gjort deal ut av det å FB etterpåemoticon

Syns ikke du er sær.
Gjør det samme her selv, de tingene som er mannens ting han skal gjøre de gjør ikke jeg uansett hvor fort det hadde vært for meg å gjør det. 
Her sto faktisk en vaskemaskin full med klær en uke fordi det var HAN som skulle henge den opp. Sær er man nok ikke, men kansje bittelittegranne STA ? 

Jeg rører heller ikke søpla, eller vasker badet, selv om det nok hadde skapt mindre irritasjon å bare gjøre det selv. Men avtalen er at det er HANS ansvar og da må han få ta det på sin måte. Skjønner jo godt at dersom jeg hadde gjort det for ham så gidder han ikke prøve engang. "Det blir jo ikke riktig når jeg gjør det, så da kan du like gjerne fikse det selv med en gang"...

Men skjortestryking har jeg tatt noen ganger, når han står og banner og sverter og bare krøller til mer enn han retter ut, da kan jeg like gjerne gjøre det for ham mens han tar inn/ut av oppvaskmaskinen eller noe. Da er det gjerne seeeent på kvelden også og han skal i viktige møter på morgenen, så da orker jeg ikke stå på prinsippene og ødelegge stemninga resten av kvelden ;)

Å nei jeg bor med ett rotehuet selv.Og du er ikke sær.

Jeg har bare latt klærne han slenger fra seg på rommet, bare toppe seg opp. Men han ser faen meg ikke det...ikke før det er tomt av boksere eller sokker eller han plutsleig savner en genser.

Våte håndklær ligger på badegulvet og i går...ja  senest i går lå det ett vått håndkle uttover hele gulvet etter at han hadde dusja, jeg bare lot det ligge....og han var på badet en gang og to ganger, men neida, han "så" det ikke. Så gikk jeg inn og krølla det sammen og la det mitt på gulvet før jeg la meg. OG HVA FAEN SER JEG IDAG TIDLIG??? håndkle på gulvet og tissebleia han skifta på minsten ligger fortsatt åpen på vaskemarskina *koker innvendig*

Og det ender med at jeg gjør jobben for jeg hater rot.

Back
Topp