er jeg rar

Søøtnoos

Elsker forumet
som ikke vil selge bebytøyet til leo som er for lite og heller spare det til han blir voksen og får barn eller til vi i fremtiden kanskje får en gutt til?????ser d er så mange som selger bebytøyet...

jeg sparer på det meste[:D]

jeg har fremdeles hvert eneste plagg etter lillemann, og har ingen planer om å kvitte meg med det heller....bortsett fra noen parkdresser kanskje....og en findress han brukte i jula...

nei du er ikke rar.... jeg hadde selv spart på klær!
er jo så koselig å ta frem seinere [:D]

Jeg sparer alt som kan brukes videre. Vi skal ha en baby til etterhvert, og da kan det hende vi får brukt alt om igjen.

ORIGINAL: BlueDolphine

Jeg sparer alt som kan brukes videre. Vi skal ha en baby til etterhvert, og da kan det hende vi får brukt alt om igjen.

jeg har gitt bort omtrent alt. Kommer garantert til å kjøpe nytt til nr to anyway!

er nå bra d ikke bare er meg[:D][:D][:D][:D]

Nei synes ikke du er rar.
Jeg er såpass sentimental av meg at jeg ikke klarer å kvitte meg med noe babytøy... det oppbevares i kjellern. Kanskje får vi en jente til en dag? selvfølgelig kommer jeg til å kjøpe en del nytt til henne også, men det er jo kosli å bruke noe av tøyet til snuppa også [:)] Tar bare vare på klær som ikke har flekker da, men det er likevel mesteparten.

jeg tar vare på det meste,også arver nevøen min endel,så nei,jeg syns ikke det er rar [:D]

sparer på det jeg selv har kjøpt/fått i gave... men det jeg har arva tar jeg ikke vare på...

Jeg kommer til å ta vare på alt som ikke er slitt. [:)] Mamma har tatt vare på masse etter meg og lillebror, og det er kjempekoselig å få noe av det nå. [:)][:)]

ORIGINAL: *LiseT*

Tøyet er sikkert umoderne innen den tid, og det er ikke sittert svigerdattra di vil ha det.
Dessuten kan det tenkes han blir homo, eller ikke får bran.
Neida, bare tuller jeg..

vi sparer på noe av tøyet. resten gir vi vekk.

haha... foresten hvis han blir homo kan de fullt mulig adoptere[:D][:D][:D] hehe neida måtte bare svare....

Back
Topp