Er jeg rar? *laaaangt*

lills

Gift med forumet
Om natta så er ikke jeg noe happy menneske!
Nei, natta skal brukes til å sove, noen Sondre ikke har forstått!
Spesielt ikke nå, han har vært syk og det er tydelig noe som plager han om natta...
Har tatt han over til oss (vet, skikkelig smart!!) fordi han vil ikke roe seg i senga si, skal ikke nedi der etter kl 3 ca.. Vet ikke hvorfor..[8|][&o]
Men uansett da, når han ligger hos oss, skal ha ligge PÅ meg! Når han har sovnet godt, kan jeg legge han midt i senga på sin pute.. Men ellers så skal han alltid ligge på armen min.. Snu seg mot meg så fra meg så mot meg osv.. Men alltid helt inntil meg.. Det er sååå plagsomt!
Mange ser jo på det som kos, men ikke jeg.. Og han har jo koseteppe.. Det ligger han ofte å koser med.. Og da kommer fingrene ofte innpå meg, og det liker jeg heller ikke..
Høres sikkert litt merkelig ut.. Men sammen med føttene hans.. De er ofte urolig, og da ofte mot magen min, blæh, da må jeg flytte på han...

Takler ikke noe særlig berøringer om natta.. Veldig rar er jeg der...
En grunn er kanskje det at jeg er møkk lei våkentid om natta, og at det er meg han alltid skal til..
Og jeg har lite tålmodighet om natta.. Noe sambo påpeker ofte..

Noen ganger når Sondre ikke finner roen, eller skriker som pokker fordi han ikke skal i senga si, da har jeg mest lyst til å bare reise min vei.. Eller bare hive han en plass.. Kommer jo aldri til å gjøre det da..
Gutten min er det beste som har hendt meg, men jammen er det masse arbeid til tider....

Og ikke hjelper det med forholdsproblemer heller.. [&:]

Puh, ble langt! Takk for at du gadd å lese..
Måtte bare lufte litt tanker jeg har..
Føler meg RÅTTEN av det humøret jeg har om natta, men sliter med å forandre meg..
Skjønner ikke at Sondre vil til meg om natta når jeg er så sur.. [:(]

ORIGINAL: ~I am Jeani~

VET hvordan det er...liker godt å sove om natta jeg å...
pappan til niko vil hjelpe og ta han på natta innimellom, men det nytter jo ikke da niko vil til meg [&o]

Mulig du er rar, men da er jeg også det [8D]

håper det løsner, men uvaner gjør det ikke noe lettere...[;)]

*klemmepå*

Helt samme her.. Godt å se det ikke bare er meg.. [;)]
Vet at uvaner ikke hjelper, men det startet da han var syk.. Og det virker som det er det som plager han enda.. Eller noe.. Men så snart vi vet han ikke har vondt i ørene lenger (de har vært røde) skal han få skrike litt i senga si ja.. Nå brekker han seg med en gang.. [&:]

Klem på du også!

Herregud, du er ikke rar! det må du ikke tro[:)] Jeg er selv veldig oppgitt pga at TB våkner presist klokken 05.00 hver eneste morgen, en liten time før vi MÅ stå opp og da lar jeg han ligge til puppen den siste timen så jeg får "sovet" litt til. Da sparker han meg i magen, koser meg på armen og noen ganger biter han meg i puppen bare for å holde meg våken, kjempe irriterende! Jeg har mest lyst til å bare la han stå i senga si og hyle mens jeg tar på meg øreproppene og sover en time til, men jeg gjør jo selvfølgelig ikke det. Det er utroli slitsomt å ikke få nok søvn, og det sliter veldig på humøret og tålmodigheten, uansett hvor tålmodig man vanligvis er!

Håper at det ordner seg for dere snart, både med natteproblemene og kjærlighetsproblemene... Men ikke ha dårlig samvttighet for at du blir sinna og utålmodig på gutten din om natta, det er bare menneskelig.

du er ikke rar. tror mange av oss har det slik tihi
men jeg er meget glad jeg har sluppet unna det. har en snupp som sover godt.

kanskje han har vokse smerter. eller bare vil leke litt med deg. tihi

sender en god klem og en god natt søvn

Godt å høre at det ikke bare er jeg... [8|]

Håper bare han sover godt om natta selv..
Pokker så vondt inni meg pga det humøret jeg blir i... [&:]

Takk for svar jenter!
Dere er noen knupper! [:D]

Back
Topp