er jeg ond?

EmmaT

Gift med forumet
når jeg godter meg over christina aguilera som er så kry av puppene sine om dagen, når jeg vet hvordan de kommer til å bli seende ut etter amminga? *gleder meg*

nei ikke ond i det hele tatt hehe,men hun kommer sikkert bare til å operere de så ingen får sett de når de er slapp hehe

ORIGINAL: EmmaT

når jeg godter meg over christina aguilera som er så kry av puppene sine om dagen, når jeg vet hvordan de kommer til å bli seende ut etter amminga? *gleder meg*

Ho gir flaske [8D] (korfor veit eg sånne ting????)

ORIGINAL: snupsemamma

Hehe, tror du virkelig hun ammer??
Lurer forresten på hva sånne storstjerner mener om amming/mme, røyking, drikking, forovervendt/bakovervendt bilstol, barnepass osv....?? [8|][8|][8D]

samme det vel, babyvekta forsvinner jo .. og det samma gjør puppene hennes [:D] bortsett fra silikonen hun har da ..

ORIGINAL: Homer

korfor veit eg sånne ting????

Hahaha, unyttig informasjon som lagres i hodet er kult [;)]

kjenner til det der[;)] 

ORIGINAL: Homer

korfor veit eg sånne ting????

Hahaha, unyttig informasjon som lagres i hodet er kult [;)]

Har aaaaltfor mykje sånt surrande rundt opp i hauet, tar opp sårt tiltrengt plass so skulle våre brukt på andre ting [;)]

Haha, hun har nok like perfekte pupper etterpå som før ![8D]

ORIGINAL: ~Heijdii~

Haha, hun har nok like perfekte pupper etterpå som før ![8D]

må du ta fra meg gleden, jeg har så få gleder her i livet .. [&o]

[:D]

ORIGINAL: *neflonde*

hun fikser det sikkert før noen merker noe som helst, hvis hun mot formodning kommer til å amme da...
Visste du forresten at mange av kjendisene som tar keisersnitt, også opererer bort ekstra fett og hud fra magen, sånn at de skal se sylslanke ut når de har født?

Djizes, for eit liv dei må ha [:o]
Ho tok forresten KS, fordi ho var so redd for å rivne.....

Hu kommer GARANTERT til å fikse på det etter på=)

ORIGINAL: Huldermamma

Ho gir flaske [8D] (korfor veit eg sånne ting????)

Kom ikke som noen bombe akkurat[8|] Virker som de fleste i USA gjør det...

ORIGINAL: Malin!

ikke i det hele tatt[:D]

selv håper jeg jennifer lopez er full i strekkmerker eter tvillingfødselen[:D] fi kan hu ikke gjøre stort med engang[:D]

*gir malin en klem og ønsker henne velkommen inn i mørkets kretser*

Back
Topp