Er jeg naiv??

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Hvis jeg tenker at jeg kommer til å få tid til å trene på et treningsstudio etter at lille gutten kommer??

Føler bare jeg får såå mye mer ut av det enn hjemmetrening pga jeg har litt spesielle behov.

Man får tid til det man vil få tid til...[:)] Her gikk det helt fint! Jeg trente 2-3 ganger i uken mens jeg var i permisjon (utenom sommeren..hehe).. Men nå etter jeg begynte å jobbe strekker ikke tiden til [&:]

tja............

har du mann har du ikke noe problem med det, da kan han få litt kosetid med baby også[;)]

og jo større barnet blir så kan du jo bruke barnevakttjenesten der[:)]

Har en sambo som jobber hver dag og noen kvelder så er ikke såå ofte han får tatt babyen da.. mulig det er bedre å kjøpe en spinningsykkel??

Hva trener man egentlig når man sykler?

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: EricaJenta

Har en sambo som jobber hver dag og noen kvelder så er ikke såå ofte han får tatt babyen da.. mulig det er bedre å kjøpe en spinningsykkel??

Hva trener man egentlig når man sykler?

Det aller meste du[8D] [:D]

Så man trener rompa også når man sykler??

ORIGINAL: catgun

nei, du kan jo bare levere han i barnepassen på treningssenteret:)

jeg har gjort det masse!

Hva er best da, lenge og ikke så tungt eller ikke så lenge men tungt???

Og har det noe å si om man står å sykler eller ikke?

Så hvordan vil en treningsøkt være hvis jeg vil stramme opp rompe og lår??

Altså hvor lenge ?

jeg har to barn og trenger 2-3 ganger i uka, mannen er hjemme når jeg trener, synes det er viktig for kropp og sjel, barna mine får utbytte av at jeg er mer trent og orker mer, så nei, jeg synes ikke du er naiv

Du får tid til deg du gidder[;)]

Jeg begynte å trene igjen når mini  var 6-7 uker, og siden da var han i barnepassen på treningssenteret 4-5 ganger i uken på formiddagen
[;)].
Nå er jeg i full jobb og trenger forsatt 4 dager i uken.

Er bare viljen det står på.

ORIGINAL: [Malin]

Man får tid til det man vil få tid til...[:)] Her gikk det helt fint! Jeg trente 2-3 ganger i uken mens jeg var i permisjon (utenom sommeren..hehe).. Men nå etter jeg begynte å jobbe strekker ikke tiden til [&:]

Eh, nuvel....nja.....NOT!!! Her var det UMULIG! Men håper jo det blir mulig for deg da[:)]

Jeg fikk tid til det...selv etter at jente nr tre kom...så ja, det får du til..om du vil så klart!

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: [Malin]

Jaha,men hvordan gjorde du det? Man  kan jo ikke ta med seg barnet når de er små... Veldig små altså. Husker ikke hva grensen var.

De første mnd gikk jeg på Trim m baby, da var han med:) Så var han endel hjemme med pappan, og her på barnepassen kunne de komme så tidligt som vi selv følte det var ok. Så da gikk jeg på dagtid for da var det lite barn på barnepassen. Han var der fra ca 3mnd..

Det er helt utrolig hvor mye man kan få tid til hvis man bare gir avkall på alle muligheter til å slappe av foran tv'en. Jeg har 2 barn, hest og hund og begge barna går på svømming, ingen av de går i barnehage ennå og mannen jobber skift. Jeg må i stallen hver dag og det tar noen timer. Jeg må dra i stallen på ettermiddagen når mannen jobber formiddag og omvendt. Slitsomt, ja, og det er ikke alltid jeg føler det er helt verdt det, men jeg klarer det.

Så jeg ser ikke akkurat på det å gå på treningssenter 4 ganger i uken som et veldig uoverkommelig mål...

Hasr du noen å se til barnet går det selvsagt helt fint.
Men du kan jo begynne med f-eks 2 ganger i uken og øker ettersom barnet vokser?
Jeg trender ulike kampsporter og har 4 treninger uken no problem :-)

Back
Topp