Er jeg kjip??

SuperSussi

Gift med forumet
Samboeren min har bursdag i dag. Han er ute med jobben og spiser middag, for det gjør vi hvert år. (Vi jobber sammen.) Men noen må jo være hjemme og passe lillegutt, så jeg fikk ikke vært med ... [>:]
MEN, ute med jobben betyr fri alkohol. Så jeg sa til sambo at hvis han drakk litt mye, så måtte han sove på sofaen, så det ikke blir fyllelukt på soverommet. Vil ikke at godgutten min skal sove i det. Er jeg kjip da? [&:][:D]

nei det synes jeg ikke, skjønner godt at du vil ha frisk luft jeg, fylleånde er lite godt da..[:D]

Nei, fyllelukt er fysj! [:'(][:D]
Og han sa jo at det var greit. Men synes jo litt syndt på han. [8D]

Synes ikke synd på ham[:D].......mannfolk er enkle....har de noe å ligge på så sovner de overalt[:D]

Holder med deg at det ikke er noe særlig med fyllelukt på rommet....

Det var godt å høre at dere er enige. Følte meg skikkelig slem i stad. Men nå er det ikke så farlig lenger. [;)][8D]
Lillegutt ligger allerede i senga vår og sover så søtt. Og der skal han bli i heeele natt! [:)]

Det sier jeg også til min sambo når han kommer hjem full. Er han litt full, så er det ikke farlig, fordi vi sover med vinduet oppe.

Har uansett tenkt til å sitte oppe til han kommer hjem, så kanskje jeg skal se an formen?
Han drikker seg jo aldri sørpings, heldigvis! [:)]

Back
Topp