Er jeg hysterisk?

Ctina

Elsker forumet
I dag skal venninna mi feire bursdagen sin og jeg har gledet meg kjempe mye til å dra dit. Så får jeg høre at en annen som skal dit, en venninne det også har omganssyken og har kastet opp i hele natt og i hele dag[&:] Men hun skal dit!!

Jeg har akkurat blitt sammen med en som jobber på sjøen og har vært borte i 3 uker og han kommer hjem i morgen og jeg skal IKKE bli syk da. Noe dårligere tidspunkt passer ikke. Så jeg vil faktisk ikke dra på festen.

Jeg synes det er dårlig av hun venninnen min å komme å smitte hele bunsjen.. Er dere ikke enige? Jeg hadde hvertfall ikke dratt sånn når jeg var syk, spesielt ikke det som er SÅ smittsomt[:'(]

Du er IKKE hysterisk! Skjønner ikke at hun som holder festen godtar det, jeg... Hadde ikke jeg gjort hvertfall. Tenke sjæl, er det noe som heter....

ORIGINAL: Bare Kari

Jeg hadde ikke brydd meg. Er jo bare å ta sine forhåndsregeler, så blir du ikke smittet. Og hvis hun driver og kaster opp, så drar hun nok raskt hjem igjen.

Jeg synes det bare er så uforsvarlig.. Er man syk får man holde seg hjemme!!

ORIGINAL: Otilia

Du er IKKE hysterisk! Skjønner ikke at hun som holder festen godtar det, jeg... Hadde ikke jeg gjort hvertfall. Tenke sjæl, er det noe som heter....

Jeg var hos hun som skal holde festen i stad også sa jeg at det er lite trivelig å ha hun traskende rundt å smitte alle.. Men hun bryr seg ikke[&:] Hadde jeg hatt festen hadde jeg sagt i fra..

Nei, det er den ikke. Men jeg gjør hvertfall alt for å slippe unna spying...det er jo noe av det værste som fins! 

Personlig hadde jeg ikke brydd meg! Man trenger jo ikke sitte oppå henne hele kvelden heller ..
Jeg hadde dratt jeg, og viser det seg at hun faktisk er så syk så hadde jeg sagt at det måtte vært mye bedre å være hjemme..

Jeg hadde ikke brydd meg. Er jo bare å ta sine forhåndsregeler, så blir du ikke smittet. Og hvis hun driver og kaster opp, så drar hun nok raskt hjem igjen.

Tror ikke det er noen fare altså.. Klart, du trenger kanskje ikke kline med henne liksom..
Og om hun spyr, så orker hun nok ikke være der så lenge..

jeg hadde gjort som deg og ikke dratt. jeg trenger bare å se på en person med omgangssyke, for å så få dritten selv. jeg hater å spy og hater å sitte på do hele tiden.

omgangssyke er ikke farlig nei, men det er ekstremt smittsomt. selv om du setter deg langt unna personen skal ikke så mye til får å bli smittet selv.

ORIGINAL: Råsa Muffin!

Personlig hadde jeg ikke brydd meg! Man trenger jo ikke sitte oppå henne hele kvelden heller ..
Jeg hadde dratt jeg, og viser det seg at hun faktisk er så syk så hadde jeg sagt at det måtte vært mye bedre å være hjemme..

ORIGINAL: BlessItBe

Jeg hadde ikke dratt...

Jeg HAAAAATER å spy, og hadde ikke tatt sjansen.

Egoistisk av hun syke å komme syns jeg. Spysyken er jo så smittsomt![:'(]

hold deg unna hun, så blir du ikke smittet![;)]
men skjønner ikke hva hun skal dit for, men noen klarer bare ikke å holde seg unna visst![:-]

ORIGINAL: Labambie

Tror ikke det er noen fare altså.. Klart, du trenger kanskje ikke kline med henne liksom..
Og om hun spyr, så orker hun nok ikke være der så lenge..

ORIGINAL: Lissyjane

Jeg hadde sagt i fra om det var jeg som hadde festen. Og jeg hadde skrevet en melding til hun som hadde festen og sagt at jeg ikke ville komme siden jeg ikke ville bli smittet. Synes faktisk det er egoistisk av en med omgangssyken og dra på fest med mange andre.

Enig

ORIGINAL: Ctina

Jeg synes det bare er så uforsvarlig.. Er man syk får man holde seg hjemme!!

Sign

Ja, eg syns du e det.

Hadde nok dratt jeg, og holdt meg unna henne.. Og vasket meg ofte!
Sambo hadde omgangssyken forrige helg, hverken jeg eller smån ble smitta.. Så du kan være ganske så heldig[:)] Men skjønner ikke at hu gidder reise ut når hun er syk, iværtfall ikke med omgangssyken! Blææh [:'(]

Back
Topp