Er jeg gravid?

Bkno1358030

Andre møte med forumet
Jeg skal ha mensen om 3 dager og har testet meg jevnlig. Igår og idag fikk jeg disse to svarene. Men jeg har lest at mange har dårlig erfaring med CB, så lurer på om dette faktisk betyr at jeg er gravid eller om det kan være falsk positiv?
Den ble ikke positiv med en gang, tok litt tid. Men er jo enda tidlig. Skal til lege imorgen.
upload_2021-9-2_22-8-17.jpeg

Den nederste er klart positiv, spør du meg:)

Jeg har ikke negativ erfaring med disse du har her, de har stemt hver gang den har slått ut positivt. Vært gravid 5 ganger og brukt disse hver gang. Vil tro du er gravid :)

Jeg har ikke negativ erfaring med disse du har her, de har stemt hver gang den har slått ut positivt. Vært gravid 5 ganger og brukt disse hver gang. Vil tro du er gravid :)
Takk for svar! Tok det lang tid før den ble positiv? Min brukte ganske lang tid, gikk tilbake for å kaste den da jeg trodde den var negativ men da var det jo to streker der.. selvom jeg har hørt man egentlig ikke skal se på de etter 10 minutter

Den nederste du la ut bilde av er uten tvil positiv!

Takk for svar! Tok det lang tid før den ble positiv? Min brukte ganske lang tid, gikk tilbake for å kaste den da jeg trodde den var negativ men da var det jo to streker der.. selvom jeg har hørt man egentlig ikke skal se på de etter 10 minutter
Har vært litt forskjellig. Spørs litt hvor mye jeg har fått tisset på de. Jeg har nemlig dårlig på å tisse i glass:p men jeg vil si begge disse er positiv og iallefall den nederste.

Fikk negativ test hos legen, men 4 positive hjemme.
Urin-test? Eller ble det tatt blodprøve? Urin-testene hos legen kan ikke alltids stole på, da de krever mer HCG for å slå ut. Jeg hadde positive og negative tester om hverandre. Tok test før legevakta: positiv. Tok test på legevakta noen timer seinere: negativ. Tok test da jeg kom hjem derfra: positiv. Reiste til fastlegen to dager etterpå, hvor det ble tatt blodprøve. Jeg var gravid :) Endte dessverre dårlig. Hadde positive og negative tester om hverandre i 2 uker.

Urin-test? Eller ble det tatt blodprøve? Urin-testene hos legen kan ikke alltids stole på, da de krever mer HCG for å slå ut. Jeg hadde positive og negative tester om hverandre. Tok test før legevakta: positiv. Tok test på legevakta noen timer seinere: negativ. Tok test da jeg kom hjem derfra: positiv. Reiste til fastlegen to dager etterpå, hvor det ble tatt blodprøve. Jeg var gravid :) Endte dessverre dårlig. Hadde positive og negative tester om hverandre i 2 uker.
Det var urintest.. skulle få ta blodprøver på mandag fordi han ikke hadde tid idag. Må jo smøre seg med tålmodighet men litt vanskelig..
Får satse på jeg snart får et endelig svar!

Det ser veldig positivt ut. Rfsu testene er håpløse. Jeg fikk negativ med den men hadde positive strimler. Tok digital dagen etter som var positiv. Aldri sjekket hos legen så kan ikke svare på det. Men det barnet jeg tok rfsu testen med er 5.5 år nå.

Jeg har 3 barn, aldri fått en falsk positiv. Er testen positiv - har det kommet ett barn noen mnd senere.. så jeg hadde tenkt det var baby på vei med dine tester..

Har tatt digital også, den viste negativt.. 5 positive hjemme, 4 CB og en RFSU strimmel.. et par negative, samt negativ hos legen. Så jeg er rimelig forvirret over hvorfor jeg fikk 4 positive CB..
noen med samme erfaring? Har tatt blodprøve hos legen idag for å finne ut:)

Back
Topp