Er jeg gravid?

Bkno8798192

Andre møte med forumet
Hei, jeg er 32 år og lurer på om jeg kan være gravid. Har aldri vært det før, så har ikke noe å sammenligne med..
Jeg har tatt tre tester den 31.3, 1.4 og 5.4 og alle var positive. Det var sånne enkle ‘test ofte’-tester fra rfsu.
Jeg ventet mens den 10.03, men hadde svært lite blødning over en kort periode, 5-6 dager. Brystene ble veldig følsomme, det ble veldig vondt å ligge på magen, og de virket hovne og mer ‘struttende’ enn vanlig. I nærmere to uker har jeg vært kvalm daglig og det er mye mat og lukter som virker frastøtende. Jeg venter mens en gang mellom den 12 og 16.4 i følge kalenderen. (Om den kommer så blir jeg sykt skuffa!) Har sinnsykt lange sykluser på 41 dager de siste seks mnd. Har bestilt legetime 12.4.
Hva tror dere, er det en sjans for at jeg innbiller meg dette?
 
Er testen positiv så er du gravid. Det betyr ikke at du ikke kommer til å miste, det finnes ingen garantier, men akkurat nå så er du gravid. Gratulerer :)
 
Hvis du er usikker kan du levere urinprøve hos fastlegen din.Jeg testet svakt positivt på 4 tester,men greidde ikke helt og tro at det virkelig kunne være sant.Så jeg dro til legen med en prøve og joda jeg var gravid [emoji7]Gratulerer [emoji7][emoji7][emoji7]
 
Vil skrive som de over her, det er vel på plass å si gratulerer [emoji4][emoji173]️
 
Du er jo gravid om du får positiv test :)
Gratulerer :D
 
Gratulerer :Heartred
 
Du er gravid om du fikk positiv graviditetstest - gratulerer! :)
 
8+4 betyr at du er 4 dager inn i uke 9. Om 3 dager har du fullført 9 uker. Gratulerer så masse! Husker den fantastiske følelsen [emoji4]
 
Back
Topp