er jeg gravid?

ORIGINAL: Niniel

ORIGINAL: trine2007

p-pillen gir ømme bryster.

(Hvis den skulle gitt deg smerter i brystet (som ikke er ømme bryster) måtte du kontaktet lege, for det er IKKE en vanlig bivirkning.)[8D]

Siden ømme bryster er ditt eneste symptom, er jeg sikker på at det har med p-pillen å gjøre.

Jeg tror ikke du er gravid. Men som mange andre sier: vi er ikke en graviditetstest[8D]

Brystsmerter står blant mest vanlige bivirkninger i heftet som følger med

Ja, jeg skjønte det, bare mente at hvis du fikk smerter i brystet (ikke ømme pupper) så tror jeg ikke det er det de siktier til i bivirkningene... syns de skriver det ganske klønete i pakningsvedlegget når de skriver brystsmerter... for det skal man jo ta alvorlig[&:]

Samme tenkte jeg. Merkelig skrevet

p-pillen gir ømme bryster.

(Hvis den skulle gitt deg smerter i brystet (som ikke er ømme bryster) måtte du kontaktet lege, for det er IKKE en vanlig bivirkning.)[8D]

Siden ømme bryster er ditt eneste symptom, er jeg sikker på at det har med p-pillen å gjøre.

Jeg tror ikke du er gravid. Men som mange andre sier: vi er ikke en graviditetstest[8D]

Brystsmerter står blant mest vanlige bivirkninger i heftet som følger med

Ja, jeg skjønte det, bare mente at hvis du fikk smerter i brystet (ikke ømme pupper) så tror jeg ikke det er det de siktier til i bivirkningene... syns de skriver det ganske klønete i pakningsvedlegget når de skriver brystsmerter... for det skal man jo ta alvorlig[&:]

Samme tenkte jeg. Merkelig skrevet

Gikk inn og sjekket microgynon nå, og jaggu står det brystsmerter før ømme bryster på dem. Syns det er en skummel bivirkning...[&:] Men nå spora jeg tråden din heeeelt av, sorry[8D] Lykke til med å finne det ut! En test om en ukes tid vil nok gi deg et sikrere svar[:)]

ORIGINAL: Villemoen

Ja

Ikke vær uenig med Fru Riskorn!! [:@]

ORIGINAL: KristineBirgitte

Ja

ORIGINAL: KristineBirgitte

Ja