er jeg gravid?

Tittenteia

Elsker forumet
fikk ømme bryster igår. pleier aldri å ha det utenom rett før jeg får mens. hadde mens, og hadde ubeskyttet sex ca 3 dager etter den var over. dette er ikke en uke siden engang. kan det fortsatt være et gravidsymptom jeg kjenner? neeei.. høres jo veldig usannsynlig ut?
testet idag, men var negativ, men de blir bare ømmere og ømmere.
nå har jeg gått på pillen i 4 dager. kan det være disse som gir disse symptomene? sto jo brystsmerter på bivirkninger men trodde dette var mer smerter i brystet enn ømme bryster?

(har fast kjæreste, og snakker om å få barn så er ikke krise)

umulig for oss å si da.. du får vente noen dager og ta en ny test[:)]

Trur nok pillen kan gi sånne symptom viss du nettopp har starta på den, tenke det er litt tidlig å få symptom på graviditet. MEN, det einaste å gjera er vel å ta ny test om nokre dagar, og sjølvsagt oppdatera oss om resultatet[;)][:D]

omg... hvordan skal vi vite om du er gravid eller ikke...

testen var negativ... der har du svaret ditt, enten så tester du en gang til, eller så lever du med at du ikke er gravid...

For vi er ingen test....

Veldig vanlig å få alle slags bivirknigner av p-piller om du nettopp har startet på de.

Nei

ORIGINAL: Miss SWAG a lot

testen var negativ... der har du svaret ditt, enten så tester du en gang til, eller så lever du med at du ikke er gravid...

For vi er ingen test....

Wow, du er virkelig "a sweetheart"![8|]

Hvis du venter noen dager for så å teste igjen, så får du nok rett svar [:)]
Lykke til [:)]

For vi er ingen test....
mente ikke at dere skulle ha svaret, lurte heller mer på om det overhode var mulig. Trodde jeg var veldig trygg rett etter mens.

ORIGINAL: Legally blonde

Hvis du venter noen dager for så å teste igjen, så får du nok rett svar [:)]
Lykke til [:)]

For vi er ingen test....

omg , var det nødvendig da[8|]

ORIGINAL: .Lolla.

Graviditetssymptomer kommer som regel to uker etter du blir gravid.
Er sikkert pga du nettopp har begynt på p-piller :)

Regner med det:-)

ORIGINAL: Drømmeren

For vi er ingen test....

ORIGINAL: Drømmeren

For vi er ingen test....

antageligvis ikke, men det er sant[8D]

p-pillen gir ømme bryster.

(Hvis den skulle gitt deg smerter i brystet (som ikke er ømme bryster) måtte du kontaktet lege, for det er IKKE en vanlig bivirkning.)

Siden ømme bryster er ditt eneste symptom, er jeg sikker på at det har med p-pillen å gjøre.

Jeg tror ikke du er gravid. Men som mange andre sier: vi er ikke en graviditetstest[8D]

Jeg kan ihvertfall nevne at jeg i samtlige svangerskap har fått ømme bryster allerede før jeg har passert 3 uker (altså ca 1 uke etter befruktning). Det sammen med et par andre ting har vært "sikre" tegn/antakelser på at jeg har vært gravid. [:)]
Nå kan det være helt andre grunner til dine ømme bryster, men jeg ville nok tatt en test til om noen dager igjen. [:)]

ORIGINAL: Niniel

(Hvis den skulle gitt deg smerter i brystet (som ikke er ømme bryster) måtte du kontaktet lege, for det er IKKE en vanlig bivirkning.)[8D]

Siden ømme bryster er ditt eneste symptom, er jeg sikker på at det har med p-pillen å gjøre.

Jeg tror ikke du er gravid. Men som mange andre sier: vi er ikke en graviditetstest[8D]

Brystsmerter står blant mest vanlige bivirkninger i heftet som følger med

ORIGINAL: trine2007

ORIGINAL: Niniel

(Hvis den skulle gitt deg smerter i brystet (som ikke er ømme bryster) måtte du kontaktet lege, for det er IKKE en vanlig bivirkning.)[8D]

Brystsmerter står blant mest vanlige bivirkninger i heftet som følger med

Ja, jeg skjønte det, bare mente at hvis du fikk smerter i brystet (ikke ømme pupper) så tror jeg ikke det er det de siktier til i bivirkningene... syns de skriver det ganske klønete i pakningsvedlegget når de skriver brystsmerter... for det skal man jo ta alvorlig[&:]

Back
Topp