Er jeg gravid? oppdatert

oi det er jo en stund siden tr da [:D] ikke mist motet kanskje du har lav produksjon til å begynne med..
eller at testene er dårlige ta en tur til legen å test du også kommer du tilbake med positivt svar.
kjenner flere som ikke har slått ut på hjemme tester i det hele tatt, men som slo ut på test hos jordmor .
ho var tre mnd på vei og blødde alikevel ... så alt kan skje.. mist ikke motet [:D]
 
Heisann!
 
Har ikke vært hos legen, enda, men jeg har testet masse (minst én gang hver dag) både med billigtester og cb, men alle er like negative.
Er det andre som har opplevd at syklusen har blitt rotet til etter svangerskap?  Det meste jeg har vært forsinket tidligere, er 3-4 dager,  og det har vært sjelden. Nå er det snart 14 dager over tida.  Jeg har vært gravid mange ganger før (totalt 7, men har kun to barn), og alle de andre gangene har testen vært positiv tidlig!  Gidder ikke gå til legen, for hun kommer bare til å si at jeg må se det an noen måneder, og det vil jeg ikke betale 200 kroner for å høre. Tror nok ikke at jeg er gravid heller. Hadde jeg bare klart å smøre meg med tålmodighet, så......
 
Til dåkker som hadde vondt i korsryggen; kor tidlig i svangerskapet kom symptoman?
 
Da jeg var gravid med tvillinger, hadde jeg veldig vondt fra og med uke 7 og til jeg mistet dem i uke 12. De andre gangene kom det senere, men tidligere og tidligere for hvert svangerskap.
 
Jeg tester fortsatt hver dag, og alle har vært negative ........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
helt til i dag!   I dag har jeg fått fire positive tester!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D]
 
Gratulerer[:D]
 
Jeg la merke til at dere skrev at dere hadde bestillt billige tester?
Hvor får e'n kjøpt det evt? [:)]
 
Eller babyornot.no
De er litt billigere enn billigtest.no  [:D]
 
Gratulerer så mye da
 
Gratulere så mye:)
 
Grattis[:D]
 
gratulerer [;)]
 
Back
Topp