Er jeg gravid? oppdatert

Nika

Forelsket i forumet
Er nå trolig 5  dager på overtid, men tester negativt hver dag. Har innimellom utrolig vondt i korsryggen og noe jeg innbiller meg må være livmora. og det stråler nedover i høyre ben. Kan minne om bekkenløsning. Er bare urolig for at det bare er syklusen min som ikke er i orden. I og med at jeg bare har hatt mensen én gang siden forrige fødsel, vet jeg jo egentlig ikke hvordan syklusen min er engang, har jo bare gått ut i fra at den er på 28 dager!  Hater å vente......
 
veldig masse lykke til her nå:-)
 
veldig masse lykke til fra meg også[:D]
 
ORIGINAL: Grimera

ORIGINAL: enti

lykke til!! håper d har klaffa for deg[:D]

Enig![:)]

 
Signerer[:D]
 
ORIGINAL: Stine80

Da har vi det på samme måte... Testa negatibt i dag, men ikke spor etter TR[&:] Hatt mensen en gang siden fødsel, og sikker på at hormonene enda er i ulaget.. Den kommer sikkert litt i "hytt og pine" første tida... Artig..[&o]

 
 
Blir spennende å se hvordan det går med oss, da!  Hadde vært morsomt om vi begge var gravide igjen! Har bestilt en ny ladning med tester fra billig-tester, håper jeg får de i morgen så jeg kan fortsette å teste! gidder ikke kjøpe de dyre når jeg tester så ofte!
 
Lykke til fra meg iallefall[:)]
 
Lykke til ihvertfall!
 
Masse masse lykke til!
 
Ønsker dere begge lykke til.. håper det kommer positive tester fra dere.. [:D]
 
Lykke til!!
 
Testene kom ikke i posten i dag, så jeg må nok vente med å teste igjen til i morgen....... Men tr har fortsatt ikke vist sitt stygge ansikt, så jeg må innrømme at jeg har begynt å håpe litt nå...[&:] Det er nok kanskje dumt, men hvordan skal man klare å la være?
 
Åh så spennende. Jeg følger med i thrilleren.....[:D]
 
Jeg lover å logge meg inn igjen så fort jeg har testet[:D]                       
 (eller fått mensen[:@])!
 
Lykke til da! [:D][:D][:D]
 
Heisann!
 
 
Da kom testene i posten! Løp selvfølgelig rett inn på badet og tok testen med skjelvende fingre. Men testen var like negativ[:'(][:'(][:'(]!  Mistet motet med én gang, selvfølgelig, og er nå overbevist om at det kun er hormonene mine som ikke har kommet i balanse enda![:@] Så tr kommer vel når hun føler for det[:'(][:'(]
 
 
Oj, denne meldingen kom ut mer negativ enn jeg egentlig føler meg! Beklager!
 
Æsj, så dumt da. Ikke gi opp!![:)]
 
Neida, har ikke gitt opp enda! Selv om jeg fortsatt tester negativt[:'(], har jo heller ikke tr dukket opp[&:]. Er det normalt at mensen blir så rar?[8|] Det begynner jo å bli en stund siden både fødsel og amming nå. Og det var ikke sånn her etter førstemann. Har aldri hatt uregelmessing mens før. Noensinne, altså. Sist mens var 29.12.06. Men jeg håper (og håper og håper), at de billigtestene ikke er noe bra.....
 
Back
Topp