Er jeg gal?

Enamil

Blir kjent med forumet
Nå har jeg fortalt det til hele familien min allerede :o jeg er bare 4+0 i dag.. Har gleda meg så mye tin dette! Og har allerede laga Instagram avsløringen klar :p
ImageUploadedByBV Forum1460437890.372163.jpg

Greia er at jeg allerede har vært igjennom to saer.. Og de som ikke visste om graviditeten i begynnelsen fikk vertfall vite om den da :/ Jeg tenker litt sånn at jeg tviler på at de går rundt å sier det til hele verden, spesielt med tanke på at det ikke gikk de forrige gangene!

Noen andre som har fortalt tidlig?

Har fortalt det alle gangene rundt uke 5. Har mista i sa og ma, så nå håper vi det går. Jeg syns det er greit å dele både sorger og gleder med de i familien. De liker og å vite sånn at de kan være der for oss om vi trenger det:)

Har fortalt det alle gangene rundt uke 5. Har mista i sa og ma, så nå håper vi det går. Jeg syns det er greit å dele både sorger og gleder med de i familien. De liker og å vite sånn at de kan være der for oss om vi trenger det:)

Det var det jeg kom frem til også. Bare den første tiden nå når man er redd, sliten av å tenke på at det ikke skal gå, så er det godt å vite at man har folk rundt seg som vet og kan ta hensyn!

Ingen vet noe enda, men planen er ar svigers skal få vite det i morgen (4+3) ettersom de er en stor del av livet vårt og det er veldig vanskelig å skulle skjule det for dem noe særlig lenge uansett. Godt å dele det en plass, og ha noen utenom å snakke med ting om :-)

Forteller det snart til de nærmeste :) som du sier, de gangene det har gått galt så har jeg fortalt det da uansett; )

Jeg har fortalt det til søstrene mine, men resten får ikke vite noe før uke 12.

Jeg er litt "redd" for reaksjonene, nemlig. Timingen er ikke så god med tanke på forskjellige ting i livene våre og jeg tror noen kommer til å synes vi er galne som får 4 unger når vi har det mer enn travelt nok med 3...

Har så lyst å fortelle det til de nærmeste, de får uansett vite det om det går galt. Får se hva vi gjør, kanskje vente til tidlig ul? Sende et bilde? :) Likte instacollagen. Det hadde vært gøy å gjøre noe sånt :)

Jeg har også sagt det. Og flere på jobb har spurt meg om jeg er gravid fordi jeg er i dårlig form. Jeg gidder ikke juge så sier bare ja:)

Vi sa det veldig tidlig til familien denne gangen. Jenta vår på 4 har også fått vite at det er et frø i magen, som kanskje blir til en liten baby. Vi var så redd at hun skulle overhøre at vi pratet om det, så vi valgt å fortelle. Gjenstår jo å se om det var klokt:o

Back
Topp