MilliVanilli
Forumet er livet
Nordnorsk jul er herlig jul,så nei!:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he he!! Kos deg i Norge i en hel måned!Trone skrev:
Faen.. Nå fikk jeg og lyst på joikakaker.. Thanks ever so fucking much :pCassandra smartrompe skrev:
Jeg syntes det var søtt helt til du skulle koke grillpølsa di. Da er du virkelig gal, den skal jo grilles!Labambie skrev:
Det er jo så GODT! ...men å servere det som nattmat i et bryllup a gitt... *ler*Cassandra smartrompe skrev:
Hva gjør dere med grillpølsene da? Steker de i panna?Tøsa skrev:
Eller spiser dere pølser bare under grillsesongen?
Altså, jeg og griller pølsa hvis jeg griller liksom, men pølse med brød er jo kokt pølse i brød:P
Altså, jeg og griller pølsa hvis jeg griller liksom, men pølse med brød er jo kokt pølse i brød:P
Labambie skrev:
De grilles i ovnen på bakepapir. Slapp, kokt grillpølse er ikke mat altså. Den SKAL jo ikke kokes, den heter jo grillpølse og ikke kokepølse... :-P
Cassandra smartrompe skrev:
Jeg syntes det var søtt helt til du skulle koke grillpølsa di. Da er du virkelig gal, den skal jo grilles!Labambie skrev:
Hihi neida, i nord koker vi den serru. Husker det var en tråd her på Bv for en stund tilbake siden hvor folk diskuterte om grillpølsa skulle kokes eller grilles, var visst mange med meninger der ja :D
Tøsa skrev:
Labambie skrev:
De grilles i ovnen på bakepapir. Slapp, kokt grillpølse er ikke mat altså. Den SKAL jo ikke kokes, den heter jo grillpølse og ikke kokepølse... :-P
Pffft... mye bedre når den kokes:P
Jeg synes det er dritgodt jeg!
Det er sikkert bare dere som ikke kan å koke grillpølse.
Dessuten heter det ikke grillpølse fordi den skal grilles, den heter grillpølse fordi det var en tysker som het Jacob V. Grill som fant på den.
Labambie skrev:
Tøsa skrev:
Labambie skrev:
Pffft... mye bedre når den kokes:P
Jeg synes det er dritgodt jeg!
Det er sikkert bare dere som ikke kan å koke grillpølse.
Dessuten heter det ikke grillpølse fordi den skal grilles, den heter grillpølse fordi det var en tysker som het Jacob V. Grill som fant på den.
Hahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Javel, så sier vi det. Vi kan ikke dette med å putte pølser i litt vann og det var en tysker som oppfant den. Fornøyd da?