Jeg har kommet inn på Førskolelærer (deltid, nett og samlingsbasert) og før det, fikk jeg 50% ped.leder og 50% assistent (vikariat,1 år) Siden jeg skal ha studiedag hver mandag, blir denne stillingen redusert til en 80%.. Jeg har to hester, men disse har jeg fått noen til å ri for meg, noen dager i uken. To barn, en på 5 og ei på 3, men har mannen og mine foreldre. Gård, men ikke dyr annet enn hester og katter..
Likevel virker alle så forbløffet over at jeg nå skal gjøre alt dette. "Klarer du virkelig dette?!" "Dette blir jo litt mye, blir det ikke?" osv, osv.. Er det umulig å gjennomføre? Er det da ikke bare å være strukturert, og rett og slett planlegge godt? Eller gaper jeg over altfor mye, og kommer til å møte veggen?!
Likevel virker alle så forbløffet over at jeg nå skal gjøre alt dette. "Klarer du virkelig dette?!" "Dette blir jo litt mye, blir det ikke?" osv, osv.. Er det umulig å gjennomføre? Er det da ikke bare å være strukturert, og rett og slett planlegge godt? Eller gaper jeg over altfor mye, og kommer til å møte veggen?!