Er jeg gal...

fruluna

Forumet er livet
..hvis jeg prøver den nye vogna mi ute??
Vi kjøpte ny vogn her en dag og samboeren har mast og mast om at vi må ut å prøve den..
Herregud føler at vi er de psyko`ene jeg da som går med tom vogn, men han mente vi kunne vente til det blir mørkt da..Også kunne vi putte et lite kosedyr oppi [:D]
Så i kveld når mørket senker seg skal vi ut på vår aller første trilletur..
Ja ja mye rart man driver med mens man venter.. Får bare håpe vi ikke møter noen kjent.. He he.

hehe, så søtt da[:D]
vel man har da lov til å prøve varnene man har kjøp!
så putt en liten bamse oppi og ta dere en trilletur med go samvittighet sier jeg nå bare.
trilla vogna selv hjem da jeg hadde kjøpt den.. måtte jo se om den var god å trille[8D]
lykke til!

haha dere er jo søte da [:D][:D]
synes dere skal det jeg... bare moro det..hehe [:D][:D]

Hehe, hvorfor ikke? Er da bare søtt det [:D]

hehehe, så søte dere er[:D][:D]
kan jo bli ganske så romantisk det da[;)]

Hehe! putt en bamse oppi:) hehe..så morsomt! nei, du er ikke gal..kommer sikkert til å finne på det selv når jeg blir gravid:P[:D]

Haha, nei synes ikke dere er gal[:D]

Både sambo og jeg har snakket om å gjøre det samme, for jeg har to hunder og vil jo gjerne venne dem til å gå pent ved siden av vogna når vi skal på tur, og vil helst trene på det UTEN en baby oppi, og helst FØR jeg blir så stor (dersom jeg blir gravid da[8|]) at jeg ikke klarer å trene dem sjøl. (Den ene hunden er STOR) hehe, så det blir nok mye trilling i nattetimene her hos oss[:D] Midnattsol og greier, kanskje ikke så lett å gjemme seg da[8|]

hehe, glemte forresten, skulle si "god tur"[;)]

Nå skal vi snart gå [:)] Samboeren pumper luft i dekka og snart er vi klare.. Hi hi. Litt gøy også da [:D]

god tur,får ikke håpe dere treffer på en over engasjer bestemor som stikker hode nedi vogna..haha

jeg komme helt sikkert til å gjøre det samme!må jo tør trene litt da...[:D]

så gå med hode høyt å lat som ingen ting..hihi søt at det var mannen sitt forslag også.[:)]

hehe [:D] nei er ikke gal du [;)] man må jo prøve kjøre ting når man får dem da [:D]
kos dere med trilleturen [:D]

Nå er vi inne igjen! Gikk ikke verdens lengste tur akkurat.. He he.
Herregud, samboeren kjøpte utedress til henne for en stund siden, ("hun kan jo ikke fryse når vi skal hjem fra sykehuset da") og tror dere ikke han hadde stappet en lekehund oppi den da og lagt i vogna?? Gudskjelov at vi ikke møtte noen!!
Men vi fikk da iallefall prøvd vogna da, og den var utrolig god å trille! Så nå gleder vi oss bare enda mer til å trille på ordentlig [:D]

hehe [;)] klarer ikke slutte å smile jeg [:)] hehe ja det er jo kjempe koslig å gå tur ja [;)] gleder emg til snøn kommer jeg, for da blir det enda kosligere [:D]

hehe, han høres skikkelig gira ut han typen din[:D] noe så koselig da!!
sukk sukk og atter sukk....

hehe dere er så søte! kos dere på prøveturen![:)]

jeg gikk rundt huset med vognen. det må ha sett kjempe dumt ut for vi hadde just flyttet til en ny plass for kunne ikke ha leil lengre pga plassen så de må ha trodd vi var gale[:)].jeg gikk rundt der nesten høygravid med en vogn[:)]. he he[:D]. glad for at jeg la litt penger i vognen for vet ikke hvor mange timer jeg har brukt den siden jeg fikk sønnen min. vognen min kom best ut i test på tv2 hjelper deg og det skjønner jeg godt.

Så herlig gubbe du har da fruluna [:D]
Det hadde aldri min funnet på noengang liksom...

iden din smitta veldig på min gubbe da jeg fortalte han at dere skulle ut å trille vogna[:D]
så nå skal vi ut å prøvetrille vår vogn[:D]

Back
Topp