Bammi
Elsker forumet
Da jeg skulle dusje i dag, tok jeg som vanlig av meg klokka og la den ved siden av vasken. Da jeg var ferdig og skulle ta den på igjen var den søkk borte. Lette ved siden av vasken, på gulvet og i lommene på morgenkåpa. Sjekka til og med armen min om jeg tilfeldigvis skulle ha tatt den på meg uten huske det[&:] Fant den ingen steder!
"Den dukker nok opp siden", tenkte jeg, og tok med Mia Elise ut på kjøkkenet. Ordnet litt med henne og la henne i vogna da hun sovnet.
Satt på kjøkkenet og leste avisen da jeg hørte at hun våkna. Automatisk løfter jeg venstre armen for å se hvor mye klokka er og KLOKKA ER PÅ ARMEN MIN
Hvordan i all verden har den kommet dit?!! Har tenkt og tenkt for å prøve å huske om jeg fant klokka alikevel og tok den på meg, men kan ikke huske at jeg fant den engang!!
Jeg tror det begynner å rable helt for meg, jeg[&:]
"Den dukker nok opp siden", tenkte jeg, og tok med Mia Elise ut på kjøkkenet. Ordnet litt med henne og la henne i vogna da hun sovnet.
Satt på kjøkkenet og leste avisen da jeg hørte at hun våkna. Automatisk løfter jeg venstre armen for å se hvor mye klokka er og KLOKKA ER PÅ ARMEN MIN

Hvordan i all verden har den kommet dit?!! Har tenkt og tenkt for å prøve å huske om jeg fant klokka alikevel og tok den på meg, men kan ikke huske at jeg fant den engang!!
Jeg tror det begynner å rable helt for meg, jeg[&:]