Er jeg gal i hodet....

Aprikosblomst

Elsker forumet
.... når jeg sier jeg gleder meg til neste graviditet og spenningen før man blir gravid? ;) hihi

Har ingen planer om å få nr. 2 enda! Det blir nok noen år før vi starter på den prøvinga. Snuppa er snart 6 uker, hun skal få ha mammaen og pappaen sin alene en god stund <3

MEN jeg synes det er så spennende å være prøver! Når vi prøvde på frøkna vår, så var jeg heletiden innom babyverden. Det var sååå spennende med eggløsning, og ENDA MER spennende i dpo-land, skyggestreker, testetyding og hele pakka. Den følelsen av å stå der med positiv test var helt fantastisk. :D
Graviditet er så spennende! Selv om det også har med seg en god del tanker og bekymringer underveis. Nei og nei, synes det er sååå morsomt å følge med på alle prøverne her inne :) får nesten litt sommerfugler i magen.

Du er nok ikke alene om å ha det slik:)

Jeg har aldri vært prøver sånn sett, begge mine graviditeter har vært lite planlagt :p
Men håper jeg får gjort det litt mer planlagt en eventuell neste gang, ser for meg at det er en spesiell tid for foreldre også å gå igjennom :)

Uff :P neida ... Haha :P hadde nok tenkt likt jeg også hvis jeg ikke hadde hatt fødselen så fresh i minnet :P sa til samboer når jeg var i fødsel at jeg nå husket hvorfor jeg sa sist at jeg aldri skulle ha flære unger :P men må si det var spennende med testing, graviditeten, å lure på hvilket kjønn som bodde i magen osv ... Men blir nok leeeeeeenge til noe ny baby kommer her i hus :P må evt vær når jeg har blitt "dum" igjen og glemt ut smertene ved denne fødselen :P

Du er absolutt ikke gal;)
Gleder meg selv jeg. Hehe
Kommer nok ikke til å begynne med eggløsningstester osv på en god stund, men har planer om to tette her så skal ikke begynne på noe prevensjon:)

Har blitt så raskt gravid at jeg ikke har vært så mye i dpo-verden. Fikk litt tid i den før nr 1, men nr 2 flyttet inn i magen bare 8 mnd etter fødsel med nr 1. En liten overraskelse.
Nå tenker vi å forsøke på tre tette :) Mannen begynte å snakke om nr 3 et par dager etter fødsel.. Det var litt vel tidlig for meg ;) Men nå gleder jeg meg til prøvinga på nr 3, men det blir en gooooood stund til enda!

Haha, ikke gal nei. Jeg har ikke lyst å bli gravid igjen med det første, akkurat nå er det sykt deilig å ha fått kroppen sin tilbake (hvert fall delvis). Men jeg er ikke ferdig med å få barn kjenner jeg, så det blir hvert fall en til om noen år :)

Jeg synes du er helt klin kokos! Jeg er fortsatt i lykkerus over å være ferdig med svangerskapet. Jeg spiser nesten bare gravlaks, blåmuggost og spekeskinke, bare fordi jeg kan. Og synes det er helt konge å måle livvidden hver søndag, for å følge med på hvordan magen krymper. Jeg er ikke gravid! Halleluja!

Jeg kan virkelig ikke fatte og begripe at noen kan glede seg til å bli gravid igjen :P men så hater jeg å gå gravid :P jeg er nå ferdig med å få barn, jeg er heldig å ha fått 2 barn og sier meg godt fornøyd med det :) ikke har jeg en mann heller og skulle få 3 barn med 3 forskjellige fedre er bare totalt uaktuelt og ikke liker jeg å være gravid eller å føde :P og siden lillebror bare er 9 dager husker jeg alt for godt følelsen av å trykke han ut og det frister ikke til gjentagelse :P

Tenker helt likt :) gleder meg til å starte en ny prøveperiode :D er så spennende med alle disse testene og alt som hører prøvingen til! Vil absolutt ha 2 tette:)

Ja du er gal :O :P

Haha her var det litt delte meninger ja, noe som er veldig forståelig!!! :)

Nei, du er ikke gal! ;) Husker at rett etter jeg har født min første utbrøt jeg at her blir det definitivt barn nr 2, hvorpå jordmor bemerket at hun har ikke vært borti andre som ønsket seg en til med en gang de trykket ut den første. :D

Jeg synes ikke du er gal:) vurderer litt selv om vi skal begynne å prøve igjen snart :P hehe

Jeg vet ikke hvor mange ganger de siste fem ukene jeg har tenkt at nei, barn er jeg ferdig med! Haha :p vet jo vi ønsker å ha to eller tre barn, og dette er bare mitt første :p men med de siste ukene så ferskt i minnet, all smertene ved graviditeten og etter haste ks med morkakeløsning og hele greia, blir det nok noen år til nestemann prøves på :p

Du er ikke gal! Jeg måtte smelte fødselen et par dager, men etter det forstod jeg hvilken heftig ting det hele er og gleder meg til nr 2 :D

Føler mye det samme som deg, elsket det å prøve, å storkoste meg med graviditeten, helt til jeg fikk alvorlig svangerskapsforgiftning i uke 31 og katastrofe keisersnitt i uke 32, så er litt skremt fra å bli gravid igjen

Neida du er ikke gal :) jeg er litt delt, har jo en idé om at jeg vil ha 3 barn, men tror nok jeg venter et par år :p likevel tenker jeg på hvilken prevensjon jeg skal bruke for å bli "lettest gravid" når jeg slutter :o

Back
Topp