M
Mamma_Lillemor
Guest
Det skal sies at jeg blir nok litt over middels stresset over ting, liker å ha ting gjort - og vil ikke ha ting hengende over meg.. Har nå begynt å strikke opp restegarn og avslutte en rekke strikkeprosjekter. Målet er å ha det gjort i løpet av november - så jeg ikke har det liggende når vesla kommer. Det samme gjelder egentlig bøker, diverse andre gjøremål jeg tror jeg ikke kommer til å ha tid til når hun er født. Men det er jo bare november.... Men jge føler tiden går så fort!
Idag pakket jeg inn majoriteten av julegavene. Tenker at man VET jo aldri hva som skjer til tross for perfekt svangerskap uten en eneste plage, så plutselig blir jeg sengeliggende med et eller annet issue i desember.
Føler vel også at jo mer som er unnagjort, jo "nærmere" kommer jeg på en måte februar. Kanskje jeg bare lurer meg selv til å tro at februar er nærmere enn det egentlig er, siden jeg snart er ferdig med "alt" som ikke innebærer bleieskift og gulpetørking og amming..
Flere som tenker som meg? Eller er jeg litt smånevrotisk?
Føler vel også at jo mer som er unnagjort, jo "nærmere" kommer jeg på en måte februar. Kanskje jeg bare lurer meg selv til å tro at februar er nærmere enn det egentlig er, siden jeg snart er ferdig med "alt" som ikke innebærer bleieskift og gulpetørking og amming..
Flere som tenker som meg? Eller er jeg litt smånevrotisk?