Er jeg fullverdig

ildrii

Elsker forumet
medlem av hobbyforumet nå? [:D] Har siden i går kveld knotet med 3 sider i albumet til snuppa. Dette tar jaggu tid! Men nå er jeg altså endelig ferdig(?) med disse 3 sidene. Puh! Da er det bare alle sidene igjen da...
Tjihi!

øøøøøøøøøh... det sa ingen noe om?? neeeei, tror ikke det, er jo bare på feile-stadiet ennå [:)]

Jada di maskråk! Må bare lægg inn bilda først [&:] Altså, TA bilda først å lægg inn ja... tar jo sååå lang tiiiiiiiiid.

Hmmm.. ble så dårlige bilder. Får skylde på apparatet, og ikke mine ta-bilde-kunnskaper [:D]
Men de to ultralydbildene skal stå mot hverandre i albumet da. Jaja, slik ble de bare...

det var flott ja[:D]

Takk skal dere ha for det [:D][:)] 

Super fine!
Du er jo kjempe flink! [:D]

kor fine, du e jo kjæmpeflenk jo

fullverdi e du ja[:D]

æ e ikkje fullverdi medlæm ennu (synes æ)[;)]

ORIGINAL: Asil

Hvis dette er på feile-stadiet som du sier, kan jeg nesten ikke vente til å se hva du skal lage når du er ferdig med å gjøre feil for å si det sånn!!! [;)] Veldig fine!
Har også noen UL-bilder jeg burde gjort noe med, så det er alltid artig å se hva andre har gjort ut av dem - synes de er vanskelige å scrappe!

Næmmen takk daaa [:)] Er heeelt på ferske-stadiet ennå ja. Og tror nok jeg blir her en stund... *Huff, tror hele hurven her trenger sterke briller egentlig- men smiler og tar til seg rosen som en sel som blir håndmatet*

Back
Topp