er jeg for streng?

Nei!!!! Å stjele andres tid er frekt!

ORIGINAL: |Lica86|

Syns ikke du er streng, hadde reagert akkurat sånn som du..
Avtaler er til for å holdes, og kommer det noe i veien ja da gir man beskjed i god tid

Helt enig!
Er jo mye bedre du sier ifra, enn at du går og irriterer deg!!!!
Det er slikt som kan ødelegge vennskap!

Lykke til![:D]

ORIGINAL: MammaIta

Avtaler er til for å holdes, og kommer det noe i veien ja da gir man beskjed i god tid

Helt enig!
Er jo mye bedre du sier ifra, enn at du går og irriterer deg!!!!

jeg har jo sagt fra men har ikke ringt for å unnskylde seg...tror ikke hun kjønner det...men hvis det skal være sånn er hun ikke noe å spare på syns jeg nå...
Det er slikt som kan ødelegge vennskap!

Lykke til![:D]

Nei, du er ikkje for streng. Er heilt enig med deg.

Signerer

ORIGINAL: Daizee

Synes ikke du er for streng jeg.Det er mangel på respekt og folkeskikk når folk ikke klarer eller gidder å holde avtaler og ikke møter opp i tide.Da må det være lov å si ifra!

!!!!!!!!! Signerer hardt!!!!!!!!!!  Jeg er så luta drita lei av sånne folk som bare kommer å går når de vil. Uansett hva man måtte ha avtalt på forhånd! Grrrr...kjenner det koker i meg![:D]  Det er snakk om mangel på respekt....

ORIGINAL: Apeloffen

ORIGINAL: Daizee

Synes ikke du er for streng jeg.Det er mangel på respekt og folkeskikk når folk ikke klarer eller gidder å holde avtaler og ikke møter opp i tide.Da må det være lov å si ifra!

!!!!!!!!! Signerer hardt!!!!!!!!!!  Jeg er så luta drita lei av sånne folk som bare kommer å går når de vil.
Uansett hva man måtte ha avtalt på forhånd! Grrrr...kjenner det koker i meg![:D]  Det er snakk om mangel på respekt....

det er hvertfall godt å vite at jeg ikke er for streng og mange hadde reagert som meg...det er dumt at sånne folk gir det skyldfølelse i tillegg grrrrr

Back
Topp