er jeg for streng?

muffinium

Glad i forumet
mer enn når noen kaster bort min tid...enn vennine som skulle komme hit igår og da sier hun at hun er her kl 4pm ...jeg venter og venter og kl5 kommer en melding der hun sier at hun er fortsatt men en annen vennine i byen og at hun drar om en times tid...jeg var bare O-K!hmmm...da var hun her kl 7pm...grrr...how annoying!!! idag skulle vi til ikea og vi skulle ned til byen først kl 12...hun ringer litt over 12 og sier at hun skal ta bussen fra der hun bor fordi det blir nærmere for henne...grrr...jeg dro ikke...sa til henne at hun må lære å følge planen og hvis ikke må hun gi beskjed litt fortere...er jeg for streng???? ga beskjed til henne at det hun gjorde igår var feil...og at hun må respektere tiden til andre...hmm...hva syns dere...?

ingenting irriterer meg mer enn når noen kaster bort min tid (en del av settningen kom ikke med hehe)

Syns ikke du er streng, hadde reagert akkurat sånn som du..
Avtaler er til for å holdes, og kommer det noe i veien ja da gir man beskjed i god tid

Nei, jeg er helt enig med deg. Det handler om å ha respekt for andre mennesker, etter min mening, og jeg ville gjort som deg. [;)]

eni m du [:D]
lika IKJE at folk e førsein, å e alti 10 min førtili t en avtale sjøl[:)]

Avtaler er til for å holdes, og kommer det noe i veien ja da gir man beskjed i god tid
ORIGINAL: |Lica86|

Heilt enig. [:)]

ORIGINAL: LinnHege

nei synes ikke det..

det er utrolig irriterende noen ganger..
ihvertfall om man har andre ting å gjøre også..

ja jeg kunne liksom gjøre andre ting...måtte til mamma og pappa og hente noe men jeg gikk ikke...grrr

Synes ikke du er for streng jeg.Det er mangel på respekt og folkeskikk når folk ikke klarer eller gidder å holde avtaler og ikke møter opp i tide.Da må det være lov å si ifra!

JEg syns nesten du kunne tatt litt mer i jeg...
det er så utrolig dritt når folk gjør sånn... Men gjør du det tilbake hadde du sikkert fått høre det tilbake fortere enn svint.

synes ikkje du er streng...

Skulle ønske eg viste hvordan å hammre klokka i hode på sambo og div andre som enten ikkje sier ifra eller lar en vente i evigheter

ORIGINAL: pusita

JEg syns nesten du kunne tatt litt mer i jeg...
det er så utrolig dritt når folk gjør sånn... Men gjør du det tilbake hadde du sikkert fått høre det tilbake fortere enn svint.

ja akkurat...jeg sa ingenting igår og tenkte at det kanskje skjedde noe eller hun ikke kunne sende melding tidligere...men idag førsto jeg at hun bare er sånn...dumt da for hun pleide å være så organisert og on time før...folk endrer seg ufff...

ORIGINAL: H3idy

IKKE STRENG!!!
Akkurat det der er det kjedeligste i verden å vente på noen som skal dukke opp da og da...
Verste jeg har opplevd er at ei venninne passa på lille gutten når han var 2 mnd.. og hun skulle komme med han kl 11... men.. jenta var ikke her før 13.00 med gutten min!!!Sa ikke noe.. men søren..
Bare bra du sier ifra!

uffff...det er det værste altså...fy fy...idag sa jeg at jeg ikke blir med og siden hun har klart å endre planen alene så får hun dra alene og da spurte hun "but what is the problem" argh!!! og da klikka det for meg og jeg hørtes skikklig sint ut...når jeg la på sa mannen "jeg digger deg" hahaha

signerer,signerer,signerer,signerer

ORIGINAL: ~~KASI~~

synes ikkje du er streng...

Skulle ønske eg viste hvordan å hammre klokka i hode på sambo og div andre som enten ikkje sier ifra eller lar en vente i evigheter

ja nå er jeg lei av de folka som ikke kjønner dette...nå kommer jeg til å si fra hver gang det skjer...man skal ikke leve på andres time plan (hvis de har en)

Helt enig med deg.. Såndt er skikkelig irriterende[:@][:'(]

ORIGINAL: Toffa

Nei, jeg er helt enig med deg. Det handler om å ha respekt for andre mennesker, etter min mening, og jeg ville gjort som deg. [;)]

blir kjempe irritert...

en jeg kjenner er slik...tar seg god tid....en gang jeg og svogeren min skulle hente henne når vi skulle i kirken kl. 11, kom hun ut i døren i bare morgenkåpen, nei da hadde hun ikke ordnet seg enda....kl var da ca halv elleve, og gudstjenesten begynte 11....jeg skulle være med på noe, men fikk ikke tid til å å vite hva før jeg skulle opp....hater å ikke vite noe når en skal opp foran folk....

hun spurte om vi kunne hente hanne en annen dag og men da sa vi nei...vi hadde ikke tid

enig ja, er så kjedelig å vente på folk som "skal bare" først!!!

sign

heilt eni!

Back
Topp