Er jeg en....

jada,husker nicket og avataren[:D]
men du er ikke en som stikker deg voldsomt ut.
Det er forsåvidt ikke jeg heller så det skjønner jeg[8D]

jeg gjør, men vi har vært medlem like lenge da[:D] hihi... lurer på om jeg kjørte forbi deg her om dagen[8|] nesten oppe med haugatun bhg

ORIGINAL: molo

Jupp..det har jeg, positivt også[;)]
Også synes jeg de små bena i avataren din er så skjønne[:)]

ORIGINAL: * supermeg*

jeg gjør, men vi har vært medlem like lenge da[:D] hihi... lurer på om jeg kjørte forbi deg her om dagen[8|] nesten oppe med haugatun bhg

Næh, gjorde du? [&:][:D]Når da, torsdagen kanskje, da var jeg sist ute på formiddagen, siden vi har ha masse omgangssyke siste uken.[:'(]

ORIGINAL: helen79

Næh, gjorde du? [&:][:D]Når da, torsdagen kanskje, da var jeg sist ute på formiddagen, siden vi har ha masse omgangssyke siste uken.[:'(]

hehe, tror det... Husker ikke akkurat dagen, men det lignet grådig [:D]>Kjører der hver dag jeg da[8D]

ORIGINAL: ~Maria~

Jeg er sjelden her inne på generell,men var det en god del før.Og du er absolutt en jeg legger merke til!

Har du hatt andre nick, det er noe kjent med ansiktet ditt, menne[&:][:D]?

ORIGINAL: helen79

hehe, tror det... Husker ikke akkurat dagen, men det lignet grådig [:D]>Kjører der hver dag jeg da[8D]

Så det er noen her som husker trynet mitt altså, haha.
jobber på Frieda Fasmer nemlig. Og legen min er på huset der og. Kort å grei vei, hehe.

Jaa, JEG har værtfall lagt merke til deg, kanskje ikke så mye deg i egen person, men guttene dine ååååååååååh de er så sjønne det bildet du har i signaturen er bare så fantastisk fint, og så husker eg det andre du skulle ha som julekort, de guttene dine er bare så hærlige asså[:D]

~maria~  okey, kan ikke huske det så *langt* tilbake, men husker deg bedre når du nevner det forrige nicket[;)]

hønepønemor  Skjønn du er da.[;)]

Jeg har lagt merke til deg, men så er du en av de gamle traverene her inne snuppa[:)]

Du er jo i mitt terminforum, så jeg har lagt merke til deg ja[:)]

ORIGINAL: maysen

Jeg har lagt merke til deg, men så er du en av de gamle traverene her inne snuppa[:)]

Hehe, er visst det.[;)]

Back
Topp