Er jeg en....

helen79

Forumet er livet
dere legger merke til?
Ikke det at det betyr noe liksom, men tenker avogtil på om jeg er en som blir lagt merke til her, eller ikke. Har vært medlem siden nesten starten av, og husker det er jo noen år siden, hehe. Har jo ikke vært like aktiv som mangen andre da, men jeg lurer no bare, hihi.[;)]

jeg legger merke til deg:)Søte små beina i avataren din[:D]

Jeg kjenner deg igjen ja, når du svarer på ting etc[:D]

Tihi, Jamie sine søte små tottelotter, hihi.[;)]

husker ikke nicket ditt alltid MEN kjenner deg igjen når jeg ser de små føttene og at du er fra *loddikken*

ORIGINAL: Anskar

husker ikke nicket ditt alltid MEN kjenner deg igjen når jeg ser de små føttene og at du er fra *loddikken*

ORIGINAL: Tammis

Lenge siden jeg la merke til deg ja [;)] Men vi har jo vært her en evighet begge to.

[:D]

ORIGINAL: snikende ullteppe

ja legg merke t dæ
du va jo medlæm når æ kom hit

sign.har kjent deg igjen hele veien m alle ulike signaturer[;)]

Har lagt merke til deg ja, men du er ikke blandt de som gjør så veldig mye ut av seg da[:D]

Har vært her lenge selv men tror ikke så mange legger merke til meg heler så[:D][:D]

ORIGINAL: snikende ullteppe

ja legg merke t dæ
du va jo medlæm når æ kom hit

Ja gjør det[:D]

ORIGINAL: Rebecca85

Har lagt merke til deg ja, men du er ikke blandt de som gjør så veldig mye ut av seg da[:D]

Har vært her lenge selv men tror ikke så mange legger merke til meg heler så[:D][:D]

Hehe, nei orker ikke gjøre så mye utav meg heller! Men kjekt å være en mellomting, hihi[;)]
Er aldri med på svære diskusjonstråder, gidder det ikke, hehe[:D]

Ja, for jeg vet hvem du er...[:D]

ORIGINAL: GuttasMamma!

Sign

samme her...

ORIGINAL: GuttasMamma!

JEpp[:D]

Så koselig å lese[;)], hihi.

(som svar på helen79)
Rapport | Innlegg nr.: 20

Back
Topp