Er jeg dum...Noen spm???

scorpio

Elsker forumet
Er så mye jeg lurer på og mange av dere kan så mye...Kanskje noen kan prøve å hjelpe meg med noen svar!

Etter pilleslutt i høst hadde jeg normale sykluser frem til mars.Ventet meg mensen i påsken og den er enda ikke kommet(har testet og er ikke gravid).Er nå på dag 47.

Er det normalt at man har noen "vanlige" sykluser for så plutselig å bli "ustabile"?
Kan jeg ha hatt el selv om mensen ikke da kom ca.14 dager etter?(testet med el-tester en periode,kunne se positiv ut i mine øyne)
Kan man få mensen uten å ha hatt el?
Med "ustabile" sykluser hvor ofte er det lurt å dersom man ønsker å bli gravid,og ikke temper,el-tester ol.?

Håper noen kan hi meg noen svar,tenker jo ikke på annet om dagen

Vet ikke om man kan ha hatt el uten å få mensen dersom at selvsagt ikke er gravid, men jeg vet at det er mangen som sliter med at de ikke får el selv om de har nokså stabil syklus, og ustabil syklus...
Ville testa igjen for å se om det er en liten spire å gang ,for noen ganger hender det at det tar lang tid for det slår ut på en graviditets test. og om ikke den heller blir positiv ville jeg tatt kontakt med legen min[:D] lykke til

Hei der![:)] Det var akkurat dette jeg også slet veldig med etter at jeg slutta med pilla i sommer. Jeg hadde normale sykluser fram til oktober, for så å ha den siste mensen min den 2 januar. Deretter ble det tom virket det som, he he. Dro på en GU jeg og fikk bekreftet at alt var bare velstand, men at jeg rett og slett ikke hadde EL. Hadde masse av egg, så ikke noe problem å få fikset på sa han. Vi skulle bare se det an videre fram mot sommern. Men etter å hatt masse annet å tenke på hadde jeg tydeligvis fått EL sånn ca den 13 april gitt, for her siotter jeg nå med en liten mini inni meg![:D] Så sånn kan det gå! he he.

Vet ikke om det er til hjelp, men vi satte "alle kluter til" da vi begynte prøvingen. Var i syklus 2 etter p-pilleslutt, så vi hadde ikke helt peil på når eggløsningen var. Helgarderte vel for å si det sånn [;)] Og det funka! Men jeg skjønner jo at vi har vært heldige da.

Lykke til!

ORIGINAL: scorpio

Er så mye jeg lurer på og mange av dere kan så mye...Kanskje noen kan prøve å hjelpe meg med noen svar!

Etter pilleslutt i høst hadde jeg normale sykluser frem til mars.Ventet meg mensen i påsken og den er enda ikke kommet(har testet og er ikke gravid).Er nå på dag 47.

Er det normalt at man har noen "vanlige" sykluser for så plutselig å bli "ustabile"?
Kan jeg ha hatt el selv om mensen ikke da kom ca.14 dager etter?(testet med el-tester en periode,kunne se positiv ut i mine øyne)
Kan man få mensen uten å ha hatt el?
Med "ustabile" sykluser hvor ofte er det lurt å dersom man ønsker å bli gravid,og ikke temper,el-tester ol.?

Håper noen kan hi meg noen svar,tenker jo ikke på annet om dagen

hvis man stresser mye kan man oppleve at mensen ikke kommer, det samme gjelder ved ferier O.l....

Lykke til ihvertfall! :)

Kanskje min bare har hoppet over denne gangen også,håpe håpe!!!

Maur Astro når du sier at dere helgarderte,hvor ofte  dere da?

Høres ut som meg det... jeg hadde regelmessig syklus de tre første mnd, og plutselig kom ikke mensen en mnd og jeg trodde seff at nå var det gjort. Men mensen hoppa over denne mnd for så å komme tilbake mnd etter... hadde nok ikke el denne mnd tenker jeg. Dette er visst helt normalt etter pilleslutt sa legen min, så ingenting å bekymre seg for. Mensen kommer nok tilbake, men det er skikkelig irriterende, for selvfølgelig tror en at spiren sitter. Tenk positivt! Det ordnar seg!

babyklar26 [:D][:D]

ORIGINAL: scorpio

Kanskje min bare har hoppet over denne gangen også,håpe håpe!!!

Maur Astro når du sier at dere helgarderte,hvor ofte  dere da?

12 dager på rad tror jeg [:D]

ORIGINAL: Trine82

åjjj.. sliter med å få til annenhver dag jeg, med farting hit og dit, bygging av hus og jobbing.. Vi er jo så slitne...  hver dag hadde aldri funka her

annahver skal jo igrunn holde det også! så det går nok bra! :)

Back
Topp