Er jeg dum nå?

Aprikosblomst

Elsker forumet
...... Eller er dette normalt??

Har i de siste dagene hatt lite/null søvn. Får bare ikke til å sove, så stesser jeg for at jeg ikke får sove.. En vond sirkel.. :P Nesten så jeg gruer meg til å legge meg fordi jeg veit jeg ikke får sove :sad010
Ellers har jeg seriøst grått fra 17 tiden i dag og helt til nå.. Griner som en unge. Sambo er på jobb, gleder meg til han kommer hjem så jeg får en klem. Vet ikke helt hvorfor jeg griner.. Jeg bare gjør det. Føler meg dum :( sitter å beskymrer meg over alt og ingenting her i livet. Så savner jeg mammaen min <3 (hun bor 3 timer unna med bil)

Er dette normalt? Hormoner + lite søvn = dårlig kombo.. Eller er det bare jeg som er teit nå?

Hormoner helt klart :-P Du er ikke alene om noe av dette
Sov dårlig den første uken etter jeg fant ut at jeg var gravid men det har gått seg til litt nå. Er 5+6 i dag. Og tårene kan plutselig bare komme. Feks på søndag spiste vi en koselig frokost og plutselig begynte jeg å gråte som bare det, helt uten grunn. Og stakars 3 åringen min skjønte jo ikke hva det var med mammaen hans stakars <3 hehe

Skjønne deg! Du er først og fremst gravid, da er nesten alt normalt ;) og jeg sliter selv mye med søvn, men det går periodevis. Har vallergan liggende i krisetilfeller som kan ta frem til 3. trimester, men prøver så godt det lar seg gjøre å holde meg unna! Du kan jo prøve å komme inn i noen gode rutiner? Legge deg tidlig og slappe godt av før du skal sove! Og når det kommer til det å grine: tror vi alle er litt hormonella for tiden ;) og jeg skjønner utrolig godt at du svaner mammaen din <3 savner selv min som er 8 timer unna :/ men prøv å tenke positive tanker så håper jeg du får sett mammaen din snart og får god trøst hos sambo så lenge :)

Sender deg en god klem! hormoner og dårlig søvn er ikke bra for kroppen. Får håpe at det blir bedre med tiden da, for søvn må du jo ha!
for å svare på spørsmålet ditt så er du ikke dum :) er helt sikkert normalt.

Så gode dere er! Godt å høre :)
Fikk iallefall pratet med mammaen min nå, og tenke å dra hjem dit til helga <3 det hjelper alltid!

Huff. Håper virkelig på ei god nattesøvn nå i natt iallefall, hadde vært deilig!

Så gode dere er! Godt å høre :)
Fikk iallefall pratet med mammaen min nå, og tenke å dra hjem dit til helga <3 det hjelper alltid!

Huff. Håper virkelig på ei god nattesøvn nå i natt iallefall, hadde vært deilig!
Så godt å dra hjem en tur :) hvor bor du og hvor er du fra?:)

Så godt å dra hjem en tur :) hvor bor du og hvor er du fra?:)

Ja, pleier å dra hjem så ofte som jeg kan :)
Bor i Trondheim, men kommer fra ei bygd litt utenfor :D Tørr ikke gå nærmere innpå hvor, da er det stor sjanse for at jeg blir gjenkjent :) hehe.

Enn du? Kommer du også fra trøndelag? :)

Ja, pleier å dra hjem så ofte som jeg kan :)
Bor i Trondheim, men kommer fra ei bygd litt utenfor :D Tørr ikke gå nærmere innpå hvor, da er det stor sjanse for at jeg blir gjenkjent :) hehe.

Enn du? Kommer du også fra trøndelag? :)
Forståelig;) jeg er fra Bergen, men bor på Sørlandet ;)

Back
Topp