Er jeg dum eller??

Ja jenta vår blir 2,6 når hun blir storesøster. Hun er født i juni. Så jeg synes også det er akkurat passe [:)] Hun klapper på magen og sier mamma baby i magen så hun er bare skjønn [:D] Men det blir jo spennende å se om hun blir sjalu eller ikke når nurket kommer.... [;)]
Jeg gleder meg nå til å bli hjemmeværende mamma igjen.. Nå jobber jeg 80 % i en barnehage og Natalie går på småbarnsavdelingen 4 dager i uken. Etter jul skal hun bare gå to dager for da vil jeg ha mer tid sammen med henne også hjemme.

Takk for hjelp når det gjelder bilde! Tenkte jeg heller kunne prøve å legge inn et av meg selv på bast sin link hvis jeg får det til [:)]

Så greit å ha hun i samme barnehage da. Jeg skal være hjemme med thea en stund fremover, muligens til hun fyller tre.
ja, legg ut bilde! er jo kjempe gøy å se de man "prater" med[:D]

Ja det er kjempekos å ha hun i samme barnehage for da får jeg se henne flere ganger til dagen [:)]
Nå har jeg fått lagt ut bilde så nå få du gå inn på Bast sin link å se hvem du snakker med [;)]

Kaffe??? Det skal man ikke gi til en 5 mnd gammelt barn. Kan ikke det være farlig..????
Min gutt blir 5 mnd. om 4 dager og får melk, gulrøttt og frukt i glass de som er for bebier.

Back
Topp