Er jeg den eneste?

spiren2

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
Er jeg den eneste her inne som ikke har handlet noen ting til babyen enda? :p

Syns det er tidlig enda jeg, men imorgen er det "bare" 4 mnd igjen til termin :D <3

Vi har bar handlet inn litt smått, et klesplagg og en leke, kjenner jeg er litt stressa og vil begynne å handle inn snart, men vet ærlig talt ikke hvor jeg skal begynne :P

Jeg hadde ikke handlet noe da jeg var like langt som deg jeg heller - begynte så smått etter forrige jordmorkontroll for 2 uker siden, da hadde jeg 4 måneder minus en dag igjen til termin ;) Har bare kjøpt noen få klesplagg og vogn, så er laaaangt fra ferdig :)

Kjøpte 2 dyner og et helseteppe på salg forrige veke, har i tillegg et sengetrekk og 1 body :) Er 22+5 og har all verdas tid :)

Tenker vi bestiller vogn og kjøper bilstol i slutten av juni iom at sambuaren er vekke på jobb i heile juli - men då er eg 27-28 veker på vei og tenker at då er det greit å i allefall ha bestillt det. Kle venter vi med å handle til august når alt det fine i høstvarer begynner å komme, trenger ikkje akkurat så kjempemasse i starten.

Jeg har kun kjøpt ei dyne! Mamma har handla litt smått av tøy!

Vi kjøpte et par ting i forrige uke :) er 25 uker på vei og har masse på planen fremover! Greit å få kjøpt inn litt og litt

Har bare en ting klart,sprinkelseng som vi fikk i gave og noe klær da :) alt annet blir kjøpt når jeg får skattepenger/engangstønad ;)

Hei. Har ikke handlet noen ting...men har to fra før da,så tror vi har det meste.

Nei, her har den kommende storesøster fått kjøpe en pakke med sokker også har vi kjøpt en body og bukse for at storesøster sku få sett hvor liten babyen e når den kommer... ellers vente vi til vi har ferie i juli...og etter d... men så har vi d meste etter storesøster...mangle vel egentlig bare stellebord, gulpekluter og litt andre små ting...

Jeg har ikke startet å handle inn enda, har kun fått en body i gave.. :) Gleder meg VILT til å starte da! men venter på engangsstønad bl.a., og så vil jeg vente til jeg har flyttet hjem til trøndersk jord før jeg kjøper det meste. Unødvendig å kjøpe inn ekstra flyttelass:p

Jeg synes ikke jeg har god tid jeg. Bli mest sannsynlig ks noen uker for tiden. Så babyen kommer i slutten av aug/ begynnelsen av sept. Vi er mye på farten i hele juli og i august regner jeg med at jeg er så sliten og stor at jeg ikke orker noe handling. Så da må alt være på plass iløpet av juni.

Har ikke handlet en eneste ting enda :O

Har det meste klart, og resten står på en handle liste som vi tar i løpe av sommeren. Vi skal flytte og i tillegg til at formen ikke er så bra, så er jeg glad jeg startet tidlig. Flere ting står å venter på oss på butikken til vi selv velger å hente og betale for det. Så ordner det etter flytting. Og ifht at vi ikke ønsker alle utgiftene på en mnd, så startet vi tidlig... Er jo så mye man trenger (og noe som man ikke trenger).

Vi har kjøpt de største og dyreste tingene... Synes det e greit og porsjonere det ut litt... Er jo så dyrt med de store tingene :-D nå er det mer kose ting igjen (klær, kluter, bleier osv osv) og DET får vente ;-)

Vi har kjøpt vogn, bilstol+base, stellematter. Stellekommode hadde vi etter storebror. Også har jeg kjøpt en del klær og kluter.

Mangler seng, madrass, babygym og litt klær, håndklær og sengetøy.

Vugge lager bestefar. ❤️

Vi skal bygge på huset i sommer, og reise bort i 3 uker, så er egentlig deilig at vi har fått unna noe. Resten blir fikset iløpet av sommeren, så bruker jeg nok august på å pusse opp rommet og møblere det❤️

Stresser ikke med innkjøp, men har tatt litt og litt. Mest fordi det er praktisk å fordele utgiftene. Dessuten er det greit å ta det meste før ferie og vekta blir enda mer slitsom.

Vi har heller ikke handlet noe enda. Tenker vel å bestille vogn snart, men ellers så blir det vel litt etterhvert. Syns egentlig det er ganske vanskelig å funne ut av hva man bør kjøpe inn. Er heldig og har noen kommende oldeforeldre som er veldig ivrige, så bunad til lillemann har vi ihvertfall klar ;)

Back
Topp