er jeg den eneste?

Her vet bare mamma, ei venninne, en kompis av meg og en kompis av sambo det :) Hadde en MA som resulterte i SA i desember så tenker å vente til etter tidlig UL med å fortelle resten av familien og ordinær UL med å gjøre det offentlig på f.eks facebook (gjorde det samme når jeg var gravid sist) :)

Her er det bare jeg og mannen som vet om det ennå. Jeg har lyst til å rope det ut til alle, jeg er jo jublende glad . Men har klart å holde meg så langt. Er snart 7 uker på vei og treffer søstrene mine i påsken så da spørs det om jeg klarer å skjule det.....

Nermeste familie og venner vet det. Jeg sovner sammen med ungene hver kveld, har lugge med influensa i 4 uker, samt at vi plutselig fikk stor bil ;-P Er 8+5 idag.

Vi skulle egentlig vente, men måtte si det til min søster for måtte ha noen å prate med pga angst og depresjoner, så sa gubben det til mine foreldre uten at jeg viste det, så har det balla på seg. Gubben sin familie vet ingenting ennå, har lagt ned veto om at han ikke får si noe før godt uti mai. Vil være 13-14 uker før vi sier noe til andre

Back
Topp