spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Ikke noe babyshower her heller ;-) Forventer det ikke, og bryr meg heller ikke

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
som ikke har venner til å lage babyshower?
var dels sårt sistgang at jeg ikke hadde det men da var det en god del andre som ikke hadde...
mens nå virker det jo som om ALLE har blitt overrasket av vennene sine - utenom meg... :/
og det gjør litt vondt faktisk.
jeg TRENGER ingenting.
og kake blir jeg bare feit av
men jeg får jo ikke engang besøk engang. Ingen som kommer og sier hei eller gidder å bruke en halv time av livet sitt på meg...
jeg er glad på deres vegne, at dere har så gode venner som har lyst å muntre dere opp...
men nå som jeg er full i hormonhelvete blir jeg bare desto mer lei meg på egne vegne![]()
Har det også sånn. Her er det ikke vanlig med babyshower heller. Dette er noe "søringene" har adoptert fra USA. Jeg trenger absolutt ingenting, men hadde vært koselig å bli tenkt på. Nå har det seg sånn at mine venner har ikke barn. De er ikke interessert i det heller, så når jeg er med dem, kan jeg ikke prate om babyting og gravidting. Får klar beskjed når vi skal møtes på kaffe i byen at jeg ikke kan prate om baby/gravidting. Nå har jeg heller blitt med i ei "barn i magen"-gruppe som treffes innimellom. Da får jeg prate om sånne ting. Jeg håper ting bedrer seg etter fødselen.
What? For nokon flotte venner du har som ikkje er interessert i livet i ditt! Tenker at når ein har barn eller er gravid er det ein viktig/stor del av livet ditt. Vanskeleg å legga den delen av livet sitt ved dørstokken når ein reiser ut og skal møte venner. Trur eg hadde hatt store vanskar med og akseptera det...
- ja sjølvsagt behøver ein ikkje og snakke KUN om baby/barn/graviditet, men likavel...
Bra du har fått deg ei gruppe som kan "tilfredsstilla" detta behovet! Og håpar at vennene dine skjerpar seg når magebuaren din er kommen![]()
Det synes jeg rett og slett bare er stygt gjort av vennene dine! Men da kan jo du si det samme den dagen de blir gravide og begynner å glede seg, og skal snakke om det, og be deg om rådHar det også sånn. Her er det ikke vanlig med babyshower heller. Dette er noe "søringene" har adoptert fra USA. Jeg trenger absolutt ingenting, men hadde vært koselig å bli tenkt på. Nå har det seg sånn at mine venner har ikke barn. De er ikke interessert i det heller, så når jeg er med dem, kan jeg ikke prate om babyting og gravidting. Får klar beskjed når vi skal møtes på kaffe i byen at jeg ikke kan prate om baby/gravidting. Nå har jeg heller blitt med i ei "barn i magen"-gruppe som treffes innimellom. Da får jeg prate om sånne ting. Jeg håper ting bedrer seg etter fødselen.
Jeg gruet meg skikkelig til babyshower! Jeg visste det kom, jeg visste at det skulle bli tatt bilder og leker som var mye fokus på meg! Og jeg følte meg ikke konfertabel med det! Men når kvelden var over, så hadde jeg hatt det sykt hyggeligHer har det ikke vært noe bs, og det er jeg veldig glad for. Jeg har en litt "flau" følelse siden jeg er tjukk, og vil helst unngå folk og gravidsnakk i større sammenhenger.. Vet at det er sært, men jeg har aldri klart å bli komfortabel med gravidmagen..
Jeg gruet meg skikkelig til babyshower! Jeg visste det kom, jeg visste at det skulle bli tatt bilder og leker som var mye fokus på meg! Og jeg følte meg ikke konfertabel med det! Men når kvelden var over, så hadde jeg hatt det sykt hyggeligog enda bedre, alle gjestene måtte ha en stor ballong under genseren
så jeg var ikke tjukk alene
hehe
Enig, synes det var helt genialtHaha, ikke dumt med ballongen![]()