er jeg den eneste? :(

Javelin

Forelsket i forumet
som ikke har venner til å lage babyshower?

var dels sårt sistgang at jeg ikke hadde det men da var det en god del andre som ikke hadde...
mens nå virker det jo som om ALLE har blitt overrasket av vennene sine - utenom meg... :/

og det gjør litt vondt faktisk.

jeg TRENGER ingenting.
og kake blir jeg bare feit av

men jeg får jo ikke engang besøk engang. Ingen som kommer og sier hei eller gidder å bruke en halv time av livet sitt på meg...

jeg er glad på deres vegne, at dere har så gode venner som har lyst å muntre dere opp...
men nå som jeg er full i hormonhelvete blir jeg bare desto mer lei meg på egne vegne :oops:

Jeg har ikke fått. Sist måtte jeg planlegge selv, har også planlagt for mine 2 bestevenninner siste året.
Så du er nok ikke alene

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 25.02.14 / 03.03.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR ★

Mine venner har ikke hatt babyshower for meg heller..
Har ikke holdt meg med selskap de ukene jeg var stuck på sykehuset og vært innom en gang for å se Felix etter vi kom hjem!
To av bestevennene mine går gjennom skilsmisse/seperasjon så der er det omtrent bare fest og baluba som står på menyen. Så travle at de ikke har tenkt på å sende mld om det i det held tatt går bra med meg/oss.
Så ja jeg skjønner godt at du blir lei deg/frustrert:/
Er jo ikke gavene og kakene som er det viktigste med en babyshower (selv om det er veldig snilt og kjekt), men at norn tenker på deg og gir deg litt ekstra oppmerksomhet ;)

Uff da. Ikke nok kjekt å føle på noe slikt. Jeg har ikke "fått" noe baby shower, men forventer det heller ikke. Var faktisk i mitt første shower for 3 uker siden. Var veldig kjekt, og stas at noen tar seg tid og ork med å lage til. Tror nok vi er langt fra de eneste som ikke "får det". Det er jo bare de som har hatt shower man hører om, så det kan kanskje virke som at alle andre får, men tror det er ganske vanlig med det motsatte også :)

Hvis du orker kan du jo invitere noen venninner på besøk for selskapet sin del, og si at det er kjekt med noe å " ta seg til" mens du venter. Kan jo være at de føler at de ikke vil "trenge seg på" eller slite deg ut så sent i sv.skapet..,,
Uansett, Lykke til, du er ikke alene :)

Du er ikke alene nei, ingen shower her heller. Vennene bor stort sett andre plasser enn her vi bor, så jeg har ikke forventet noe heller.

Jeg har heller ikke fått noe babyshower, menføler ikke det store tapet. Kjempe kjekt for de som får, men tror nok det er flere som ikke har enn de som har.:)

Forrige gang fikk jeg skikkelig suprise babyshower. :-) men denne gangen er det ingenting, og kommer nok ikke til å skje heller. trasi gitt

Jeg har heller ikke fått baby shower... Men jeg har for det meste guttevenner, og de veninnene jeghar bor litt spredt rundt i landet.

Ingen shower her heller, men her og er venninnene godt spredd ut over landet så har ikke forventet noe.

Jeg hadde ikke forventet det og skjønner følelsen veldig godt. Satt å så bilder på fb av babyshowers og tenkte at det hadde vært kos men det får nok ikke jeg denne gangen heller. Men hun ene venninnen min dro igang og ordnet alt alene og bare inviterte resten. Hadde det ikke vært for hun ene så hadde ingen andre gjort det. Så et evig takknemlig til henne. Men jeg tror ikke du er alene. Og jeg har heller ikke mange venner som tar kontakt. Nå er det delvis fordi jeg selv har vært dårlig til å prioritere venner (og ha muligheten til å være sosial også).

Ingenting her heller! Tror ikke det blir noe heller.. Litt skuffende med tanke på at jeg har vært med å arrangert flere for gravide venninner.. Men men, så er jeg heller ikke særlig glad i oppmerksomhet heller..

Nei,langt i fra :-) jeg har mistet mye venninner de siste årene,har sklidd fra hverandre.Noen har byttet partner og krets,og noen flyttet vekk.
Har spesielt to igjen,men de er begge single så mamma livet forstår de ikke helt;-)

som ikke har venner til å lage babyshower?

var dels sårt sistgang at jeg ikke hadde det men da var det en god del andre som ikke hadde...
mens nå virker det jo som om ALLE har blitt overrasket av vennene sine - utenom meg... :/

og det gjør litt vondt faktisk.

jeg TRENGER ingenting.
og kake blir jeg bare feit av

men jeg får jo ikke engang besøk engang. Ingen som kommer og sier hei eller gidder å bruke en halv time av livet sitt på meg...

jeg er glad på deres vegne, at dere har så gode venner som har lyst å muntre dere opp...
men nå som jeg er full i hormonhelvete blir jeg bare desto mer lei meg på egne vegne :oops:

Jeg fikk heller ingenting. Verken første gang eller nå. Og besøk er jo bare å glemme. Så vet veldig godt hvordan du har det!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg skjønner du blir skuffa, spesielt når hormonene herjer og man føler alle følelser så utrolig mye sterkere enn man ville gjort normalt sett. Jeg har heller ikke fått noe babyshower fra mine nærmeste venninner. Har en del venninner i gjengen som bor i andre byer så det kan være derfor, men hadde det vært noen av dem som ventet baby så tror jeg at jeg hadde arrangert for dem. Nå hører det med at jeg får venninnegjengens første baby, og for min del er det ikke noe must med babyshower, det viktigste er jo at de er her for meg og kommer på besøk og viser interesse - og det er de flinke til :) Er ikke alltid like lett å vite hva andre forventer når man befinner seg på ulike stadier i livet så jeg tar det ikke noe tungt i det hele tatt :)

Blir ingen babyshower på meg heller. Har mistet mange venninner etter jeg fikk barn og jeg har ikke akkurat gjort stor innsats for å beholde de heller. Føler det bare hadde blitt falskt om de skulle ha satt i gang noe. De gode venninnene jeg har som ordnet sist bor i et annet land der jeg studerte.

Ingen her heller! Hadde jo vært veldig koselig om noen hadde tatt initiativ til det, men har liksom ikke en "jente-gjeng" som henger mye sammen. Kjenner liksom en her ifra og en der ifra, og da er det nok ikke så naturlig for dem å få til å ordne noe sammen sånn. Man får prøve å være flink til å invitere og be seg selv litt ut om man blir for rastløs! Er litt for treig der sjøl...

Er lenge til jeg skal ha liten.. men mine venninner og jeg er enige om at det babyshower gidder vi ikke.. syns det er tullete tradisjon... hyggeligere å møtes uten å måtte ha med gaver osv.. Så be heller inn til en jentekveld og hygg dere :-):-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ingen babyshower her heller mine venner bor strødd over norge :) men det gjør ingenting har heller ikke så mye besøk er fint lite av det ;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Back
Topp